תרבות ופנאי

שיתוף הפעולה המסקרן מגיע לסינמטק: "מתכתבים עם אירועי השעה"

אירוע ההקרנה של פרויקטי הגמר של בית הספר לקולנוע ותקשורת במכללת סמינר הקיבוצים יתקיים בקרוב. התוצרים שיוצגו עוסקים בנושאים החמים, ובין השאר יוצג תיעוד של התצפיתניות לפני אירועי ה-7 באוקטובר. וגם, לראשונה: עבודה משותפת עם הסטודנטים של הקריה האקדמית אונו על הלחנת הסרטים
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בית הספר לתקשורת ולקולנוע במכללת סמינר הקיבוצים יציג בקרוב את תוצרי הבוגרים באירוע מיוחד בשם: "סוף.התחלה" בסינמטק תל-אביב. בין הסרטים יוצגו הקרנות בכורה של סרטים עלילתיים, סרטים קצרים וסרטים תיעודיים שעוסקים בנושאים ובסוגיות שונות ובוערות. בין הסרטים מוצג תיעוד התצפיתניות בצה"ל לפני אירוע ה-7 באוקטובר, שאלות על קפיטליזם ועל העולם שבו אנו חיים היום. 
השנה התקיים שיתוף פעולה מיוחד בין בית הספר לקולנוע ותקשורת לבית הספר למוזיקה בקריה האקדמית אונו. המוזיקה לסרטי הבוגרים הולחנה על ידי הסטודנטים בבית הספר למוזיקה במסלול הלחנה ועיבוד למסך ולבמה. מיטל אבקסיס, ראש ביה"ס לתקשורת ולקולנוע בסמינר הקיבוצים, אמרה: "הבוגרים שלנו השנה חוו את כל מנעד הרגשות – מסגר בקורונה, דרך יציאה לרחובות להפגנות חברתיות ועד אירועי אוקטובר הכואבים. כל אלה ועוד, הובילו את הבוגרים השנה ליצור סרטים מרתקים ואמיצים הנוגעים באירועי השעה". על שיתוף הפעולה המיוחד סיפרה: "השנה יצרנו לראשונה שתוף פעולה יוצא דופן בין הסטודנטים שלנו ובין סטודנטים להלחנה ועיבוד למסך. עבודה משותפת המדמה מקרו קוסמוס של העבודה בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה בה מתקיים דיאלוג יצירתי ומקצועי בין במאי למלחין". 
מאסטרו ירון גוטפריד, מנהל ביה"ס למוזיקה בקריה האקדמית אונו אמר: "החוויה של עבודה משותפת בין במאי למוסיקאי היא בעלת ערך גדול ליצירה הסופית ומכינה את הסטודנטים משני התחומים לעבוד בצורה מקצועית כפי שהיא בעולם האמיתי. אני מבקש לומר תודה מיוחדת למרצה והמוסיקאי יואב שמש, מלחין ישראלי-בינלאומי עטור פרסים, שיזם את השת"פ והוביל ביד בוטחת ותומכת את הסטודנטים של Ono music בקורס מוסיקה למדיה, שהוא חלק מלימודי התואר במוסיקה בפרויקט הזה". התוצרים יוקרנו ביום שישי הקרוב בשעה 10:00 בסינמטק תל-אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה