השוק

אושר בכנסת: זו התוספת שקיבל תקציב הקולנוע לשנת 2024

ועדת הכספים אישרה - הסכום לא יקוצץ ויעמוד על 100 מיליון שקל ועוד תוספת על מנת לסייע לאנשים וגופים מהתחום שנפגעו בעקבות המלחמה. שר התרבות, מיקי זוהר, בירך והודה למשרד האוצר. הכסף לקרנות השונות בסיום תהליך הניקוד שמתרחש בימים אלו
מערכת ice | 
סרט השנה הישראלי (צילום freepik)
ועדת הכספים אישרה אתמול (שלישי) את תקציב הקולנוע לשנת 2024. התקציב עומד על סך 100 מיליון שקל. השנה, נוספה לתקציב תוספת של 15 מיליון שקל עבור סיוע לשיקום נזקים שנגרמו כתוצאה מהמלחמה. בין השאר להפקות ישראליות שהתעכבו או לא יצאו לדרך וכן התמודדות מול חרמות של גופים ברחבי העולם או מיעוט ההזמנות לפסטיבלים בין לאומיים עקב מעמדה של ישראל בזירה הבין לאומית. 
התקציב אושר והוא צפוי להיות מחולק לקרנות לאחר סיום הליך הניקוד במועצת הקולנוע שמתבצע בימים אלו. שר התרבות מיקי זוהר בירך על העברת התקציב ותוספת הסיוע ואמר: "אני מודה למשרד האוצר על ההירתמות לנושא והקצאת המשאבים המשמעותיים והחשובים לתעשיית הקולנוע וליוצרים בתקופה זו. אמשיך לקדם את הקולנוע הישראלי ושגשוגו". 
לדבריי הברכה הצטרפה גם מועצת הקולנוע. עוד אמרה המועצה כי היא פועלת כעת על מציאת הדרך למדוד ולחלק את כספי הסיוע שאושרו על מנת שגופים שפנו לסיוע יוכלו לקבל את התקציב שאושר. יו"ר המועצה, עליזה לביא, אמרה: "אני מבקשת להודות לשר התרבות והספורט מיקי זוהר על עמידתו האיתנה והעקבית לצד תעשיית הקולנוע כולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה