תקשורת ומדיה

מגישת ערוץ 14: "יש כאן גם מקום לביקורת על ישראל"

מגישת ערוץ 14 ליטל שמש, מונתה לאחרונה לחברה במועצת בקולנוע בישראל. כעת, היא חושפת כי אינה יודעת עדיין מה אומר התפקיד, וטוענת כי לא צריך לשלול תקציבים מסרטים שמעבירים ביקורת על ישראל: "אני לא דוגלת בגישה שכולם צריכים לנטוף פטריוטיזם, אבל נדרש תיקון"
מערכת ice | 
ליטל שמש (צילום מסך)
שר התקשורת שלמה קרעי ושר התרבות והספורט מיקי זוהר הודיעו לאחרונה כי הם החליטו למנות את אשת התקשורת ומגישת ערוץ 14 ליטל שמש, לחברה במועצת הקולנוע.
שר התקשורת שלמה קרעי שיבח את ליטל שמש אחרי שמינה אותה לתפקיד, כשהוא סבר כי היותה יוצרת תוכן טלוויזיוני, לצד ניסיונה העשיר בעשייה טלוויזיונית, הופך אותה לבקיאה בתחומי התרבות והיצירה, באופן המכשיר אותה לכהונה במועצת הקולנוע.
בראיון שערכה אתמול (חמישי) לאתר YNET, חשפה שמש היא אינה מכירה את דרישות התפקיד בצורה טובה: "לא הייתי בפגישה אחת עדיין ואני לא מכירה את הנפשות הפועלות ולא את מהות התפקיד. אני לא מקבלת על זה תשלום. אני אישה עסוקה ובכל זאת לקחתי את כאב הראש הזה על עצמי. אני מחכה לחפיפה".
בנוגע לשאלה האם אחרי כניסתה, סרטים כמו "ואלס עם באשיר", "בופור" ו"ויהי בוקר" לא יקבלו מימון, אמרה שמש: "יש מקום גם לביקורת על ישראל, אני לא דוגלת בגישה שכולם צריכים לנטוף פטריוטיזם, אבל נדרש תיקון. צריך לתת תקציב גם לאלה וגם לאלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה