מינויים

הקריה האקדמית אונו במינוי חדש: "לשנות את פני החברה בישראל"

שלי לוין-מגבר מונתה לדיקנית הסטודנטים בקריה האקדמית אונו. לוין- מגבר תחליף בתפקידה את פרופ' שירה ילון חיימוביץ, שתשמש בתפקיד  דיקנית הפקולטה למקצועות הבריאות  
מערכת ice | 
מינוי-אילוסטרציה (צילום freepik)
מינוי חדש בקריה האקדמית אונו: שלי לוין-מגבר תמונה לדיקנית הסטודנטים במקומה של פרופ'  שירה ילון חיימוביץ שתשמש מעתה כדיקנית הפקולטה למקצועות הבריאות. בשש השנים  האחרונות שלי לוין מגבר הקימה וניהלה בהצלחה את תכנית "קשב באקדמיה" בקריה האקדמית  אונו, לסטודנטים עם הפרעת קשב.  
במסגרת תכנית קשב באקדמיה, סיפקה שלי והצוות שעמדה בראשו, ליווי אישי ומקצועי  לסטודנטים עם הפרעת קשב וקשיים נלווים, מרגע כניסתם לתואר ועד לסיומו. הליווי כולל תמיכה  לימודית פרטנית וקבוצתית, סיוע בהתארגנות, ניהול זמן וניהול עצמי, סדנאות העשרה, וליווי רגשי. צוות התכנית מונה צוות מקצועי אינטר- דיסציפלינרי, מומחה בהפרעת קשב מתחומים מגוונים  ועוד.  
שלי לוין-מגבר, דיקנית הסטודנטים הנכנסת : "אני מודה על הזכות לעבוד בקריה האקדמית  אונו, ששמה לה למטרה לשנות את פני החברה בישראל, ושואפת ליצירת חברה משלבת, רב תרבותית ומשגשגת. הרגישות לאחר, הרצון להעצים אוכלוסיות מוחלשות, והשאיפה לקידום פני  החברה על כל רבדיה ושונותה, מצויים בראש מעייני ומנחים את עשייתי. ערכים של סובלנות,  שוויון, אהבת אדם, כבוד לאחר והיעדר שיפוטיות, הם נר לרגלי, ואני מאמינה כי אצליח להביא  ערכים אלו לידי ביטוי עם כניסתי לתפקיד החדש".

(קרדיט: יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה