תרבות ופנאי

ללא חולצה: זה המהפך המטורף של מתמודד "הכוכב הבא לאירוויזיון"

עידו ברטל שיתף את עוקביו ברשת החברתית "אינסטגרם" כי הוא החל בתהליך מיוחד הכולל תזונה נכונה ופעילות גופנית מותאמת עבור תפקיד בסרט "החווה". עידו ברטל: "לקראת הצילומים, החלטתי ביחד עם גולן רייז, הבמאי, על תהליך שאני רוצה לעשות לטובת התפקיד"

מערכת ice | 
הכוכב הבא 2021 (צילום קשת 12)
עידו ברטל, שחקן, זמר וכוכב תוכנית הריאליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון", שיתף אמש (ראשון) את עוקביו ברשת החברתית "אינסטגרם" בתהליך המעניין שהוא עובר בימים האחרונים, בעקבות השתתפותו בסרט חדש הנקרא "החווה". 
"לקראת הצילומים, החלטתי ביחד עם גולן רייז, הבמאי, על תהליך שאני רוצה לעשות לטובת התפקיד", כך כתב תחילה ברטל לעוקביו. בהמשך, השחקן המפורסם, אשר התמודד בתוכנית הריאליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון", פרסם שתי תמונות שלו בהן הוא נראה ללא חולצה, זאת בכדי לשתף את העוקבים בשינוי הגופני שחל בגופו. 
"עברו מאז (ובין שתי התמונות האלה) 40 ימים, התחייבתי לתהליך, לתפריט, ולתוכנית האימונים. אור דן, המלך שליווה אותי בתהליך שאל אותי, כמה קשה אתה רוצה שזה יהיה? ואני עניתי לו בשלוש מילים: 'אני אול אין'. בפן האישי עוברים עליי ימים לא פשוטים, ובעצם על כולנו. אז אני לא באמת חוגג משהו, אלא רק מציין נקודת ציון בדרך".
 " data-instgrm-version="14" style=" background:#FFF; border:0; border-radius:3px; box-shadow:0 0 1px 0 rgba(0,0,0,0.5),0 1px 10px 0 rgba(0,0,0,0.15); margin: 1px; max-width:540px; min-width:326px; padding:0; width:99.375%; width:-webkit-calc(100% - 2px); width:calc(100% - 2px);">
בהמשך הפוסט, ברטל פנה לעוקבים וכתב:  "לכל מי שמתמודד עם הרגלי אכילה לא תקינים, דבר שליווה אותי מאז הילדות ועד היום, מגיע לטפוח לעצמו על השכם על תהליך שמתמסרים אליו באמת, בלי לסטות, כי מערכת היחסים עם האוכל אף פעם לא מסתיימת, והמטרה האמיתית היא לחיות עם עצמינו בשלום תמיד".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה