תרבות ופנאי

רוני דלומי מתפרקת: "אין מילים – סיטואציה בלתי נסבלת ומזעזעת"

רוני דלומי פרסמה סטורי ברשת החברתית "אינסטגרם" והתייחסה לפרסום כי כפיר ביבס נמצא בשבי חמאס יותר ימים מאשר היה חופשי. רוני דלומי: "אין מילים לתאר את הסיטואציה הבלתי נסבלת הזו, המזעזעת הזו שלקוחה מתוך תסריט. לא אמין מרוב שזה כואב"

מערכת ice |  3
רוני דלומי (צילום אינסטגרם)
הזמרת רוני דלומי התייחסה אמש (שלישי) לפרסום המטלטל של פלטפורמת הדיווחים "פוש" כי כפיר, התינוק של בני הזוג שירי וירדן ביבס אשר נחטפו על ידי מחבלי חמאס באותה שבת שחורה, נמצא בשבי יותר ימים מאשר היה חופשי. 
בסטורי שפורסם ברשת החברתית "אינסטגרם", רוני דלומי הביעה את כאבה בנושא וכתבה: "כותבת ומוחקת, כותבת ומוחקת, כותבת ומוחקת כי מה יש להגיד? מה יש לומר? אין מילים לתאר את הסיטואציה הבלתי נסבלת הזו, המזעזעת הזו שלקוחה מתוך תסריט. לא אמין מרוב שזה כואב". 
כידוע, רוני דלומי התפרסמה לראשונה בתוכנית הריאליטי "כוכב נולד". דלומי השתתפה בעונה השביעית של התוכנית הפופולרית וזכתה במקום הראשון והנכסף. בחודש נובמבר בשנת 2023, ילדה דלומי את בתה הבכורה ולאחר מספר ימים חשפה את שמה בפוסט מרגש ברשת החברתית "אינסטגרם".


(צילום: ronidaloomi@)
"דני אביגיל ויסמן, כמה טוב שבאת", כך כתבה דלומי בתחילת הפוסט. לאחר מכן, כתבה דלומי: "בתכל'ס, מאחורי התמונה עומדים זוג הורים טריים מרוגשים ועייפים שכבר יודעים להחליף חיתולים וזו לגמרי התחלה".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ביבס
    רחל 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה עצוב השם יעזור
    סגור
  • 2.
    כפיר ביבס
    0 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזעזע אבל השאלה היא האם הוא חי?
    סגור
  • 1.
    זעזוע רועש
    סמי 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סליחה מה האייטם במדינה הזאת החטופים או הזעזוע של רוני? חלאס עם השטויות ותנו לממשלה לעבוד להחזרת החטופים הזעזועים שלכם רק מפריעים
    סגור