ויראלי

יוסף חדאד צוחק על חמאס ברשת: "כל מי שיכול לעזור בחיפושים"

לאחר השמועות שהחלו להתרוצץ במהלך השבת על כך שיעד אחת התקיפות של צה"ל ברצועה היה בכיר חמאס, ראא'ד סעד, הרשת סערה אך עד כה הדיווח לא אומת. יש בישראל מי שלא מחכים לאימות וכבר הוציאו את השמפניות, או יותר נכון את הבקלאוות
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)
משפיען הרשת ומי שבעיני רבים נתפס כאחד המסבירים הטובים ביותר לטובתה של מדינת ישראל, יוסף חדאד, התייחס בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, לדיווחים על כך שצה"ל חיסל את אחד מבכירי חמאס ברצועת עזה, ראא'ד סעד.
סעיד נחשב למספר 4 בארגון הטרור חמאס, לאחר שלושת המחבלים הבכירים של הארגון בעזה, יחיא סינוואר, מוחמד דף ומוחמד סינוואר, אחיו של מנהיג הארגון בעזה ומי שנחשב לאחראי על פרויקט המנהרות האסטרטגיות של חמאס בעזה.
כזכור, במהלך יום שישי דווח כי צה"ל תקף בעוצמה במחנה שאטי שברצועת עזה, ולאחר מכן החלו הדיווחים ברשת להתפשט כמו אש בשדה קוצים, על כך שיעד התקיפה היה בכיר חמאס ראא'ד סעד. עד כה הדיווח לא אומת מצד חמאס ולא מצד ישראל וכמו במקרים קודמים בהם חוסלו בכירים, לא מן הנמנע כי יעברו מספר שבועות עד שנדע האם הדיווח נכון או לא.
בינתיים, יש מי שחוגג בישראל ואף צוחק ברשתות החברתיות על חשבונו של ארגון הטרור הרצחני. יוסף חדאד כהרגלו, מראה לצד השני את המראה לחלוקת הבקלאוות שלהם לאחר כל פיגוע או רצח כנגד יהודים, ומנסה לרומם קצת את מצב רוחם של הישראלים, בתקופה קשה זו.
 
בפוסט שפרסם לצד תמונתו של מחבל חמאס הבכיר כתב חדאד: "בעזה מחפשים את בכיר החמאס ראא'ד סעד אחרי שצה"ל שלח לו מתנה... כל מי שיכול לעזור בחיפושים ואולי למצוא איזה יד או רגל מוזמן להצטרף, הבקלאוות מחכות לבשורה הרשמית".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה