תרבות ופנאי

אופירה אסייג רותחת מעצבים: "חתיכת פחדן, משועמם וטרוריסט"

לאחר שנסראללה הכריז כי הוא מחליט מתי תושבי הצפון יחזרו לבתיהם, מיהרה אופירה אסייג להגיב על אותם דברים ברשת החברתית "אינסטגרם". אופירה אסייג: "אני מחכה שיפציצו את הבור שאתה מתחבא בו, חתיכת פחדן, משועמם, טרוריסט"

מערכת ice |  4
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אופירה אסייג, אשת התקשורת המפורסמת ומגישת תוכנית הטלוויזיה הפופולרית "אופירה ולוינסון" בערוץ 12, מספקת לא מעט עניין לעוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם", זאת בשל פרסום פוסטים שונים המתייחסים למצב המדיני המורכב. 
מוקדם יותר היום (רביעי) פרסמה אופירה אסייג סטורי ברשת החברתית "אינסטגרם" ובו היא תקפה את נסראללה, מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה. לאחר שפורסם כי נסראללה הודיע כי הוא מחליט מתי תושבי הצפון יחזרו לביתם והדגיש כי אותו רגע "רחוק מאוד", מיהרה אסייג לתקוף בחריפות את מנהיג ארגון הטרור "חיזבאללה". "ואני מחכה שיפציצו את הבור שאתה מתחבא בו, חתיכת פחדן, משועמם, טרוריסט", כך כתבה.
אסייג שיתפה את הפרסום של אתר "פלאש ניוז" שהציג את הציטוט של נסראללה אשר הכריז: "אני מחליט מתי תושבי הצפון הכבוש יחזרו הביתה – הרגע הזה רחוק מאוד". כאמור, אסייג מרבה להתבטא לא מעט על המצב המדיני המורכב ברשת החברתית "אינסטגרם".

(צילום: ofiraasayag@)
לפני מספר ימים פרסמה אסייג סטורי ברשת החברתית והתייחסה להודעת דובר צה"ל אשר התיר לפרסום את שמותיהם של שני לוחמי שיריון במילואים אשר נהרגו בצפון הרצועה. בסטורי שפרסמה לפני מספר ימים, כתבה אסייג: "כמה צעירים, כמה יפים, ועולמם נקטע כשהם לחמו עבורנו, יהי זכרם ברוך, נקרע לי הלב".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אופירה אסייג
    אורחת 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק מוגיי לב פחדנים עם לב רע ןחסר רחמים ועבריינים מתנהגים ככה איך אומרים כל כלב יגיע יומו ולא יעזור לו לא בונקר ולא שומריי ראש.
    סגור
  • 2.
    צריך למחוק את החיוך מהפרצוף שלו לעולם. (ל"ת)
    דוד כ. 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אופירה אסייג
    אורחת 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון צודקת מאד
    סגור
  • 1.
    אשה
    חגית 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשה בדיחה בושה לערוץ12
    סגור