תיירות

הישראלים לא מורתעים מחיזבאללה: 20 אלף בכינרת - החניונים נסגרו

על אף הרחבת טווח הירי לעבר ישראל על ידי חיזבאללה, והאיומים הגוברים מצד ארגון הטרור בלבנון על הרחבתו עוד יותר, ישראלים רבים יצאו לנפוש בכינרת. 
מערכת ice | 
כנרת (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי, shutterstock)
בשבועות האחרונים אנו עדים להסלמה משמעותית מצדו של ארגון הטרור חיזבאללה והרחבת טווח הירי הרקטי מלבנון לשטח ישראל. בנוסף, ארגונו הרצחני של חסן נסראללה מגביר את האיומים, כפי שפרסם היום (שלישי) סרטון ארוך באורך של 9:31 דקות, בו נראים מספר אתרים בנמל חיפה והקריות, שלטענת חיזבאללה הינם רגישים מבחינה בטחונית.
איום זה נחשב לעליית מדרגה מאחר והארגון חושף גם חלק מהיכולות של חיזבאללה וגרוע מכך, חושף נקודות תורפה במערכות ההגנה בצה"ל, כאשר נראה כי כלי הטיס מסתובב באוויר כרצונו ללא הפרעה, וחוזר על עקבותיו עם המידע שאגר.
על אף האיומים הגוברים וסכנת הטילים וכלי הטיס שמשגר חיזבאללה לעבר הצפון, כ-20 נופשים הגיעו לכינרת וגרמו לעומסים רבים, כה רבים עד שבאיגוד ערים כינרת נאלצו להוציא הודעה בדבר סגירת חלק מהחניונים.
האיגוד מסר: "מחדר הבקרה של איגוד ערים כינרת נמסר כי מעל 20 אלף נופשים מבלים כעת בקמפינגים בחופי האיגוד השקטים. עקב עומס נסגרו חניוני החופים לבנון, מפרץ אמנון, שקמים, ברניקי וצינברי. הציבור מתבקש לפנות לחופים מוכרזים אחרים. מידע על תפוסות בחופי האיגוד, בשירות חינם כוכבית כינרת 55477*".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה