תקשורת ומדיה

לוינסון יצר סערה, אופירה אסייג חוטפת בענק: "צבועה אמיתית"

השחקן נאור ציון התייחס להתנצלות של חיים לוינסון בתוכנית "אופירה ולוינסון", וטען כי מדובר ב"חצי התנצלות" צבועה. בהמשך הוא תקף את אסייג ואת קשת 12 על כך שנתנו לנושא לחלוף ובחרו "להעביר את זה חלק"
מערכת ice | 
חיים לוינסון ואופירה אסייג (צילום צילום מסך ערב טוב עם גיא פינס)
אומה שלמה התרגשה עם דבר הידיעה על שחרור ארבעת החטופים מרצועת עזה, וביניהם נועה ארגמני שסרטון חטיפתה הפך לוויראלי בכל רחבי העולם. מי שהתייחס לנושא (אם כי בציניות) הוא העיתונאי חיים לוינסון, שהעלה ציוץ שנוי במחלוקת לחשבון הטוויטר שלו. בתוכנית "אופירה ולוינסון" ששודרה בסוף השבוע האחרון, אסייג דרשה מלוינסון להתנצל, אם כי יש מי שהאמין שמדובר בהתנצלות מזויפת לגמרי.
במהלך התוכנית פנתה אסייג ודרשה את התנצלותו של הפרטנר להגשה: אתה העלית ציוץ שמאוד הרגיז כמעט את כל המדינה. תגיד, מה חשבת לעצמך? הבחורה יצאה לפני דקה משבי חמאס, כמה חוסר מחשבה, חוסר טאקט. אם אתה לא רוצה להגיד לה ברוכה הבאה – הייתי מציעה לך פשוט לסתום". בהמשך לוינסון ניסה להסביר את דבריו, וקישר את הציוץ שלו לסיפור של רחל מאופקים.
מי שבחר לתקוף את אסייג הוא השחקן נאור ציון, שהעלה סרטון לחשבון הטיקטוק שלו ובו אמר: "מהי צביעות? אתמול הייתי מזועזע כשפתחתי את "אופירה ולוינסון". אני רואה שהיא מתחילה עוד פעם עם המשחקים שלה וההצגות שלה כאילו גוערת בו, והוא מתנצל חצי התנצלות קטנה, לא התנצלות. אז תסלחי לי גברת אופירה אסייג, את צבועה אמיתית. גם אתם קשת, שמרשים דבר כזה ומעבירים את זה חלק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה