תרבות ופנאי

סולן הלהקה הישראלית נפרד בדמעות: "כל כך אוהב אותך, הצלת אותם"

סולן להקת פול טראנק, גיל ניסמן, התייחס בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם לנפילתו של לוחם הימ"מ ארנון זמורה, שנפל במהלך המבצע לשחרור חטופים. "מרוב שאני אוהב אותך אני לא יודע מאיפה מתחילים, אתה לא סתם גיבור - אתה משהו אחר"
מערכת ice | 
גל ניסמן (צילום פייסבוק/ גל ניסמן)
אמש (שבת), בוצע מבצע חילוץ נועז במהלכו שוחררו החטופים נועה ארגמני (שע"פ דיווחים הוחזקה על ידי צלם אלג'זירה), אלמוג מאיר ג'אן, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו משבי החמאס. בתחילה שמו של המבצע היה "זרעי קיץ", אך לאחר מכן הוא שונה ל"מבצע ארנון", על שמו של לוחם הימ"מ ארנון זמורה שנפל במהלכו. עם דבר הידיעה על מותו, גיל ניסמן סולן להקת פול טראנק, פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו בנושא.
"זמורה אחי היקר, מרוב שאני אוהב אותך אני לא יודע מאיפה מתחילים. אתה לא סתם גיבור, אתה משהו אחר. משהו שרק מי שזכה להכיר אותך או להילחם לצידך יודע", כתב. ניסמן ביקש לפרט על מערכת היחסים בין השניים, שהיו לחברים טובים במיוחד. "אם היית רואה כמה הודעות תנחומים קיבלתי אתמול, היית מבין כמה השווצתי ודיברתי עליך עם כל בנאדם שרק נקלע בדרכי בשנים האחרונות", שיתף ואמר כי הוא הרגיש שהיום הזה עלול להגיע, "אבל אני עדיין לא מעכל את זה".
"עולות לי דמעות כל רגע שאני חושב, כמה אתגעגע אליך. לדבר איתך כל יום בטלפון. לישיבות שלנו פעמיים בשבוע, לשיעורי גיטרה שלנו. לעשות לך תספורת כל חודש, לשתות בירות ולעשות צחוקים". לסיכום הוא כותב כי הם לא יספיקו יחד לעשות דברים רבים אותם הם תכננו, אך הם הספיקו להתחבק ולחיות כל רגע ביחד כאילו הוא הרגע האחרון. "הצלת אותם אחי, אני כל כך גאה בך, וכל כך אוהב אותך. זכיתי בך בחיים האלה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה