תרבות ופנאי

אהוד בנאי מקבל פרס יוקרתי: "הפסיפס התרבותי של החברה הישראלית"

הסטודנטים מהחוג לתקשורת של המכללה האקדמית עמק יזרעאל, המפיקה זה 19 שנים את אירוע התקשורת "שובר מסך", בחרו להעניק את פרס הרדיו "קול העמק" ליוצר והזמר הוותיק. מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל, הופיע בנאי רבות בפני חיילים ומפונים מהגזרות השונות, ודאג להרים את המורל בתקווה לספק מעט אסקפיזם
מערכת ice | 
אהוד בנאי (צילום רועי כץ)
הסטודנטים מהחוג לתקשורת של המכללה האקדמית עמק יזרעאל, המפיקה זה 19 שנים את אירוע התקשורת "שובר מסך", בחרו להעניק את פרס הרדיו "קול העמק" ליוצר והזמר אהוד בנאי.  מדי שנה, בוחרים הסטודנטים דמות מוכרת שתרמה רבות לתעשיית המוזיקה והרדיו בישראל, ומעניקים לו את פרס הרדיו "קול העמק" המוענק במסגרת פסטיבל "שובר מסך".
הזוכה הנבחר לקבלת פרס "קול העמק" לשנת 2024 הוא היוצר והזמר אהוד בנאי. בנאי החל את הקריירה שלו לפני כ-40 שנה, כשהוציא את הסינגל הראשון שלו, "איידישע ראסטה מאן". את אלבומו הראשון "אהוד בנאי והפליטים" הוציא בשנת 1987, ומאז הוציא עוד שלושה-עשר אלבומים, ביניהם האלבומים "טיפ טיפה", "רסיסי לילה" ו"באופק אחר".  במהלך השנים, שיתף בנאי פעולה עם אמנים רבים, ביניהם ברי סחרוף, ארקדי דוכין, כנסיית השכל, גידי גוב, שלום חנוך ועוד. 
נוסף על שיריו, הלחין בנאי את אופרת הרוק הישראלית "מאמי" שעלתה לראשונה בשנת 1986 וכן פרסם שני ספרים פרי עטו, המקבצים סיפורים קצרים: "זוכר כמעט הכל" שיצא בשנת 2001, ו"זה המקום" שיצא בשנת 2012. נימוקי הסטודנטים לבחירה בבנאי לקבלת הפרס, מבוססים על תרומתו הנמשכת לתרבות המוזיקה בישראל. "בנאי יצר סגנון מוזיקלי ייחודי, המשלב בין רוק למוזיקה מזרחית ומבטא את הפסיפס התרבותי של החברה הישראלית".
 
מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל, הופיע בנאי רבות בפני חיילים ומפונים מהגזרות השונות, ודאג להרים את מורלם בתקווה לספק קצת אסקפיזם ולהעלות חיוך על פניהם. בנוסף, בנאי הופיע ותרם את חלקו בעצרת שהתקיימה בשלושה-עשר בינואר בכיכר החטופים, לציון מאה ימים בשבי .בין להיטיו הגדולים של בנאי, ניתן למצוא את "היום", "טיפ טיפה", "יוצא לאור", "בלוז כנעני", "אל תפחד" ועוד רבים אחרים. 
אירוע התקשורת "שובר מסך", שיתקיים ב-4 ביוני במכללה האקדמית עמק יזרעאל, יציג את עולם התקשורת הישראלי על במה מרכזית אחת, באופן ישיר ופתוח לקהל הרחב ללא עלות. באירוע יתארחו אנשי התקשורת, היוצרים, הזמרים, שדרני הרדיו והמשפיענים המובילים בישראל, אשר ישתתפו בפאנלים מגוונים ומרתקים, בנושאים החמים ביותר בתקשורת ובחברה הישראלית. האירוע מופק השנה תחת מלחמה רב חזיתית בישראל והתכנים שיעלו בו יותאמו למצב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה