תרבות ופנאי

שלמה ארצי זוכה למעמד מרגש: "הפסקול של החברה הישראלית"

אוניברסיטת תל אביב תעניק לזמר הישראלי הוותיק תואר ד"ר של כבוד במסגרת אירועי חבר הנאמנים, על תרומתו יוצאת הדופן למוזיקה ולתרבות. בנימוקי הוועדה צוין: "משתמש לאורך השנים בכישרונו הייחודי לשרטט את קווי המתאר של הישראליות באמצעות שירים ופזמונים" 
מערכת ice | 
שלמה ארצי (ארכיון) (צילום יוסי זליגר/פלאש 90)
אוניברסיטת תל אביב תעניק תואר ד"ר של כבוד לזמר שלמה ארצי על תרומתו יוצאת הדופן למוזיקה ולתרבות הישראלית, כך נמסר הבוקר (שישי) בהודעה לתקשורת. הענקת תואר הכבוד תתקיים במסגרת אירועי חבר הנאמנים שיתקיימו בשבוע הבא בקמפוס האוניברסיטה. בנימוקי הזכייה ציינה הוועדה להענקת תארי דוקטור לשם כבוד של אוניברסיטת תל אביב כי "שיריו של ארצי הם פסקול התבגרותה ועיצובה של החברה הישראלית. באמצעות המוזיקה שלו הוא תפס את מהות החברה הישראלית". 
כמו כן, שלמה ארצי מקבל את התואר המכובד גם על פעילותו החברתית ותרומתו הרבה לפריפריה, בין אם בעבודות התנדבות במתנ"סים, ובין אם בהופעותיו הרבות לאורך השנים, ביישובים כמו ירוחם ועוטף עזה (כולל יצירת תשתית שלא הייתה קיימת בישובים אלו). בהקשר זה יצוין כי מאז ה-7 באוקטובר שלמה ארצי מרבה להתנדב בהופעות לחיילים, לבקר פצועים בבית החולים וכן להופיע בהלוויות של חללים.
הוועדה הוסיפה בנימוקיה וציינה: "שלמה ארצי נמנה עם העילית שבתרבות הישראלית והוא משתמש לאורך השנים בכישרונו הייחודי לשרטט את קווי המתאר של הישראליות באמצעות שירים ופזמונים. הפעילות החברתית שלו מראה עד כמה הוא מיוחד ואין ספק שהוא מייצג את המיטב שבחברה הישראלית".  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה