תרבות ופנאי

קריס ג'נר רומזת על פרישה? "מצאו ציסטה וגידול קטן"

קריס ג'נר שיתפה שאין לה תוכניות לפרוש בזמן הקרוב, מכיוון שהיא מוצאת שהעבודה שלה שומרת עליה צעירה וחדה: "זו אהבת החיים"

מערכת ice | 
משפחת קרדשיאן (צילום ערוץ !E)
לאשת העסקים האמריקאית המצליחה קריס ג'נר אין כוונה או רצון להאט את הקצב או לפרוש מחייה כאימא וכמנהלת עסקית, ג'נר שיתפה היום (שני), את אתר E שזו תכונה שהיא קיבלה מאמה, מרי ג'ו קמפל.
"אמא שלי פרשה כשהיא הייתה בת 82", אמרה ג'נר בפודקאסט "This Is Life Of Mine", ב-9 במאי: "היא דיברה על העבודה שלה כל יום, כשהיינו מבלות ביחד היא הייתה אומרת שהעבודה הייתה שומרת עליה צעירה ובעלת מטרה ובשמחה".
כוכבת הריאליטי בת ה-68 מודעת היטב לעובדה שהעבודה משאירה אותה תחושתה להרגיש צעירה, היא גם טוענת שזה שומר עליה להישאר חדה: "זה מעניק כל מיני תכונות נוספות שונות בחיים שלך", הסבירה. "זה משפר את הכישורים הארגוניים שלך, כישורי יחסים עם אנשים, אהבת חינם", אמרה ג'נר.
"יש לאן ללכת", המשיכה קריס ואמרה: "סיבה לקום, להתלבש, להציג את עצמך לעולם בצורה מסוימת וליצור אינטרקציה עם אנשים שאתה אוהב". עוד שיתפה ג'נר שהכישורים האלו מועילים גם ביחסים שלה עם הבנות, קורטני, קים, קלואי, קנדל וקיילי. "הוויכוח הקטן שהיה לקורטני וקים לא היה על קנאה", הסבירה קריס על הריב האלים שהיה בין שתי האחיות בביתה של קלואי.
"אני חושבת שכל אחת הרגישה שהשנייה דורכת לה על הבהונות במערכת היחסים העסקית ביניהן", אמרה ג'נר והמשיכה: "אבל בסופו של יום, הבנות שואפות ורוצות את הטוב ביותר אחת עבור השנייה, בזה אני כל כך גאה".
 
כאמור, עם צילומי הסדרה חשפה ג'נר שהיא מתמודדת בתקופה האחרונה עם בעיות בריאותיות: "עשיתי סריקה ומצאו ציסטה וגידול קטן", אמרה ג'נר בטריילר לעונה החדשה של המשפחה שתשוחרר ב-8 במאי. אך עם זאת, אין בכוונתה להפסיק לעשות את הדבר שהיא טובה בו מכל, לנהל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה