תרבות ופנאי

אסי עזר מותקף: "אם היה בשבי, היו קורעים אותו והוא היה נהנה"

אסי עזר ובן זוגו אלברט שיתפו בשבוע שעבר כי הם הפכו להורים לילד נוסף, אח לאלכס, בשם אריאל. למרות שקיבלו תגובות רבות חיוביות, חלק מהן היו דווקא שליליות וכללו כמה אמירות קשות במיוחד
מערכת ice | 
אסי עזר ואלברט אסקולה (צילום אינסטגרם)
בתחילת השבוע שעבר מנחה הטלוויזיה אסי עזר, ובן זוגו אלברט אסקולה, שיתפו בחשבון האינסטגרם שלהם כי הם הפכו הורים לילד נוסף בשם אריאל (אח לאלכס שהפכה לאחות בכורה), באמצעות אם פונדקאית מארה"ב.
בפוסט בו העלו מיד לאחר הלידה כתבו: "ברוך הבא לעולם ילד, בחרת לעצמך חתיכת לילה להיוולד בו. מבטיחים לשמור עליך מכל משמר, מעכשיו ולתמיד". השניים קיבלו ברכות רבות וחיוביות מקרב הגולשים וכמובן מקרב מפורסמים בישראל, אלא שביניהן בלטו גם כמה טוקבקים שקשה להעלות על דעת שמתפרסמים גם בשנת 2024.
 
בסרטון שהעלה עזר בנוגע לטיסה לארה"ב, אחד מהגולשים כתב: "אם הוא היה נופל בשבי היו קורעים לו את הצורה והוא היה נהנה מזה". גולש נוסף רשם: "הלוואי והוא יישאר שם לנצח". חשוב לציין כי הרוב המוחלט של התגובות היו חיוביות למדי. רותם סלע ולירון ויצמן התרגשו מאוד ובירכו ואחותו של אסי, כמו גם העמוד של גיא פינס ושל ישראל בידור, מיכל עזר, כתבה: "אוהבת אתכם, מתרגשת בשבילכם ולא יכולה לחכות לנשק ולחבק את האחיין שלי". גם ליאור רז בירך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה