תרבות ופנאי

אבל בעולם הקולנוע: השחקנית האהובה הלכה לעולמה בגיל 57

שרין סייף אל-נסר, משחקניות הקולנוע הגדולות במצרים, הלכה לעולמה במפתיע בגיל 57 מסיבה שלא פורסמה. אחיה פרסם פוסט בפייסבוק בנושא, והודה עלל שלל התודעות התמיכה וההערצה שקיבל
מערכת ice |  3
כוכבת קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
שרין סייף אל-נסר, אחת משחקניות הקולנוע והטלוויזיה החשובות והגדולות במצרים, הלכה לעולמה באופן טרגי למדי בגיל 57 בלבד. בפוסט שפרסם אחיה בפייסבוק אתמול (שבת), הוא הביע את תנחומיו והודה למעריצים על שלל הודעות התמיכה שקיבל.
אל-נסר נולדה בשנת 1967 לעיתונאי המצרי אלהם סייף אל-נסר, ולאם פלסטינאית שמקורה בירושלים. בהתחלה היא דווקא הלכה לכיוון המשפטים, אך במהלך לימודיה עסקה גם בתחום המשחק והצליחה לקטוף תפקידים ראשיים בתעשיית הקולנוע במצרים. התפקיד אשר פרץ עבורה את הדרך הקולנועית היה בסרט "הנהג של הגברת" (1994). קריירת המשחק שלה נעצרה לתקופה קצרה לאחר שהתחתנה ב-1996, אך חזרה לתעשייה ב-2001 בעקבות גירושיה.
אין ספק כי השחקנית הצליחה להשאיר חותם בעולם התרבות במצרים וגם כן במדינות ערב רבות, ומותה הפתאומי יהווה חלל ריק עבור רבים. חשוב לציין כי סיבת המוות לא נמסרה, אך אין ספק כי מדובר בהפתעה גמורה גם עבור משפחתה של אל-נסר. עם דבר הידיעה על מותה, מעריצים רבים הספידו אותה והראו את הערכתם האדירה אליה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אינשאללה שכל המוסלמים ימותו מהר כמוה (ל"ת)
    חליוואה 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    מתכוננים לכיבוש המוסלמי? את מי זה מעניין? (ל"ת)
    ברגיג זהבי 04/2024/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    ותמונה אחת שלה לא יכולתם למצוא? (ל"ת)
    אחת 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור