תרבות ופנאי

נטלי דדון חוטפת ביקורת: "זה לא מקדם אותנו כעם, אל תבלבלו במוח"

הכוכבת העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה ובו היא הצטלמה עם שמלה לבנה עם מחשוף בצורת ארץ ישראל. למרות שקיבלה בעיקר תגובות חיוביות, היא ספגה ביקורת חריפה מאחת הגולשות: "היה נחמד שלא היית מקשטת את ארץ ישראל על הגוף החשוף וזה לא מקדם אותנו כעם יהודי"
מערכת ice | 
נטלי דדון
המשפיעינת נטלי דדון פעולת באופן אינטנסיבי בתחום ההסברה החל מפרוץ מלחמת חרבות ברזל. לרוב היא עושה זאת באמצעות הרצאות, ראיונות או פוסטים שהיא נוהגת להעלות לרשתות החברתיות, אלא שהפעם היא החליטה לפעול בדרך מעט שונה ויצרתית במיוחד, שהצליחה לגרוף כמה תגובות ביקורתיות.
הדוגמנית העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה בו היא העלתה תמונה שלה בשמלה לבנה – עם מחשוף בצורת ארץ ישראל. "יש לי חור בנשמה בצורה שלך", כתבה דדון. השמלה עוצבה בידי סתיו ג'אן, ולמרות זכתה בעיקר לתגובות חיוביות מצד הגולשים, יש מי שלא התחבר לקונספט.
 
 
"נטלי … יקירה … היה נחמד שלא היית מקשטת את ארץ ישראל על הגוף החשוף וזה לא מקדם אותנו כעם יהודי שבנות ישראל יפה הצניעות ויקרות הן כמו אבני חן", כתבה לה אחת הגולשות. דדון החליטה להגיב לה וכתבה: "את חייבת עוד אמונה. שם תגלי שאנחנו לא אלוהים, לקחת לרגע את התפקיד שלו". בהמשך גולשת נוספת הגיבה לטובתה של הדוגמנית והסבירה: " את מלכה!!! כולם פתאום נהיו חסודות וצנועות אל תבלבלו במוח. עושה הסברה לישראל בכל הכוח בזמן שאתן הולכות למסיבות פורים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה