תרבות ופנאי

אורנה בנאי מודה: "קרע לי את הלב שהם מתחבקים עם שרה" | צפו

אורנה בנאי מספרת על זעקתה יוצאת הדופן בעת מחאות המשפחות החטופים ומה היא חושבת על הקבינט הביטחוני. אורנה בנאי: "איך יכול להיות שאתם צריכים להיות נחמדים למשפחה הזאת, כדי שישחררו את האהובים שלכם?"

מערכת ice |  3
אורנה בנאי מתפרקת לרסיסים (צילום צילום מסך ערוץ 13)
הקומיקאית והשחקנית אורנה בנאי התראיינה לפודקאסט של איתי סגל אשר משודר בבית הפודקאסטים הנקרא "ALL IN", ובמהלכו סיפרה על הכאב הרב שהיא נושאת בימים אלו  ועל מחאתה יוצאת הדופן שקיימה עם משפחות החטופים.
כזכור, באחת מהפגנות משפחות החטופים, בנאי תפסה את תשומת ליבה של התקשורת על ידי זעקה דרמטית שמסמלת את כאבם הגדול של המוחזקים בשבי חמאס. בריאיון המדובר, סיפרה מה הייתה מטרת מחאתה יוצאת הדופן: "הזעקה הזאת הייתה בשביל שתתחילו לצעוק. איך אתם לא צועקים?, כי גם הרדימו אותם. זה קרע לי את הלב שהם מגיעים לשם והם מתחבקים עם שרה, כי אולי האישה הזאתי, אצלה המפתח, היא תדבר עם ביבי. מה זה? מה זה? מה זה השכונה הזאת?".
 
@allinhouseofpodcasts

״זה קרע לי את הלב לראות אותם מגיעים לשם ומתחבקים עם שרה כי אולי לה יש את המפתח לקדם עסקת חטופים״. אורנה בנאי שפעילה מאוד בהפגנות לשחרור החטופים משתפת על כאבן של המשפחות בראיון בפודקסט של איתי סגל.

♬ original sound - All•in הבית של הפודקאסטים
בהמשך הריאיון, בנאי תקפה את מקבלי ההחלטות בקבינט: "איך יכול להיות שמרדימים אתכם?, מסממים אתכם?, מפחידים אתכם? שאתם צריכים להיות נחמדים למשפחה הזאת, כדי שישחררו את האהובים שלכם? ולא, אני ידעתי באותו רגע שזה גם לא יעזור לכם".
בנאי ציינה כי אם יקיריה היו נתונים בידי חמאס, צעדיה היו חריפים יותר מהצעדים שנוקטות משפחות החטופים: "אני הייתי עושה מעשה הרבה יותר רדיקלי. אני לא יודעת בדיוק מה, אבל משהו מאוד רדיקלי. לא מדברת איתם, לא באה לדבר יפה. הם גם הושפלו, הם מושפלים עד היום. יום יום הם מושפלים על ידי הקבינט הזה. זה חסרי לב, חסרי מצפון".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כמה אהבה
    מאיר 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאיפה באה המחשבה המעוותת? כמה קיצוניות ושנאה טמונה בך ובשכמותך? הרי אם באים לתמוך ולגלות אמפתיה, זה במקרה הטוב יח״צ לשיטתך ודומייך. והצד השני משתף פעולה כי אחרת לא ישוחררו בני משפחתם. באיזה עולם מעוות במוחך את חיה?
    סגור
  • 2.
    אישה דוחה (ל"ת)
    שב 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    שרה
    יוני מגל 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי זו המיבור שרה שמדברים עליה? נבחרת ציבור .? אמנית? ספורטאית? ובכן לא. זו פסיכופטית נבערת שפשעה נגד הישראלים וגנבה מהם והורשעה !! כלום ושום דבר.
    סגור