תרבות ופנאי

עוד וי בקריירה: ליידי גאגא סוף סוף מגיעה לפורטנייט

הזמרת, השחקנית ואייקון האופנה ליידי גאגא מגיעה לפורטנייט, עם דמות מיוחדת עבורה שנוצרה, כחלק מהפסטיבל של המשחק המוכר.

מערכת ice | 
ליידי גאגא (צילום shutterstock)
הזמרת האמריקאית המצליחה ליידי גאגא אישרה השבוע (שלישי) את הופעתה ב"Epic games" למשחק המוכר פורטנייט. במשחק עצמו, עם השנים נוצרו הופעות חיות לשחקים במשחק עצמו, בין הזמרים המפורסמים שכבר השתתפו בפסטיבל הווירטואלי במשחק הם: טראוויס סקוט, הראפר המצליח והאקס של קיילי ג'נר.
כמו כן, השתתפו בפסטיבל במשחק עצמו גם ברונו מארס, אמינם, אריאנה גרנדה ועוד רבים אחרים מול מאות אלפי משתתפי המשחק בהופעה בלייב, כשהזמר הופך לדמות במשחק, ופשוט מופיע מעל כולם, והשחקנים במשחק נהנים מהופעה חיה, כשהם יושבים בחדרם מול המחשב, עם בגדים נוחים ומשחקים תוך כדי במשחק האהוב.
כרטיס להופעה המדוברת בשם "Unlock Your Talent Festival Pass" יהיה זמין כבר מה-22 לפברואר, כאשר הכרטיס יאפשר לשחקנים לפתוח כלים חדשים במשחק עצמו: כמו רצועת ג'אם של זמרת הפוקר פייס, תלבושת מיוחדת לדמות לקראת ההופעה, וכלי נגינה בהשראת גאגא.
 
כזכור, לפני חמש שנים גאגא צייצה בטוויטר על המשחק המדובר: "What's Fortnight", אותו הציוץ התפוצץ וקיבל יותר מ-863,000 לייקים, ותגובות ממעריצים שקראו לזמרת להשתתף במשחק. אחרי הכרזתה על הופעתה במשחק, גאגא עשתה לציוץ תיקון קטן בשם המשחק, מה שאישר למעריצים, שבקשתיהם נשמעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה