תרבות ופנאי

דודו אהרון נפרד מליאור פרחי: "כמה שאהבתי אותך"

דודו אהרון, חבר וקולגה של הזמר והיוצר ליאור פרחי, נפרד בטקסט כואב ברשתות החברתיות. ממשפחתו של פרחי נמסר: "ליאור הותיר אחריו משפחה אהובה ושלושה ילדים"
רוני שיינר |  1
דודו אהרון (צילום יוסי זמיר פלאש90)
החברים והקולגות של הזמר והיוצר ליאור פרחי, שהלך לעולמו בגיל 53 לאחר שלקה בדום לב, המומים וכואבים את לכתו. 
לאחר שאייל גולן פרסם את תנחומיו ברשתות החברתיות, מגיעה תגובתו הכואבת של דודו אהרון: "כמה שאהבתי אותך ואת השירים שלך, שהיו חלק בלתי נפרד מהילדות שלי ועד עצם היום הזה. אבידה ענקית למוזיקה הישראלית, יוצר וזמר ענק!". 
אהרון המשיך וכתב: "תמיד היית מפרגן לדור הצעיר באהבה גדולה, איש צנוע ועניו ותמיד מחייך עם החיוך הקסום שהיה לך. היו לנו המון שיחות מהנות על מוזיקה, היית ידען גדול והיית עבורי השראה גדולה. כואב לדבר עליך בלשון עבר! יהיה זכרך ברוך.
ממשפחתו נמסר: בצער רב, בשוק ותדהמה, משפחת פרחי מודיעה על מותו של ליאור פרחי, בן 53 היה בלכתו. ליאור היה מאבני הדרך של המוזיקה הישראלית והקדיש את חייו לשימור המוזיקה המזרחית. ליאור נפטר מדום לב, הותיר אחריו משפחה אהובה ושלושה ילדים".  
הלווייתו של ליאור פרחי תתקיים הערב בשעה 21:30, ברעננה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    באסה
    חן 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עצוב.. הייתה כתבה עליו בחדשות שאחרי שהתגרש מצבו הכלכלי היה קשה וחזר לגור עם ההורים שלו. הוא סיפר שמצבו הכלכלי קשה. לא יודע אם מישהו היה איתו בקשר. בואו נזכור אם מי שנשכח שהוא בחיים בכדי שלא יקבל דום לב מצער. יהי זכרו ברוך
    סגור