קריפטו

טסלה בצרות? נמנעה מלרכוש ולמכור ביטקוין, בכמה צנחה המניה?

על פי דו"חות הרבעון הרביעי של שנת 2023 של חברת "טסלה", צוין כי יצרנית הרכב החשמלי נמנעה מלרכוש ולקנות ביטקוין ושווי יתרת המטבעות שברשותה הינו כ-9,720 דולר. בחודש האחרון, מניית טסלה צנחה בכמעט 16%
מערכת ice | 
מניות טסלה (צילום vecteezy, יוטיוב/ TED)
חברת "טסלה" חשפה את דו"חות הרבעון הרביעי של שנת 2023 וציינה כי במהלכו נמנעה מלרכוש או למכור ביטקוין. מדובר בדו"ח הרבעון השישי ברציפות, אשר לא הציג שינוי בנתוני מאזן אחזקות הביטקוין שלה.
במסגרת דו"ח הרבעון הרביעי של שנת 2023 של יצרנית הרכב החשמלי, צוין כי יתרת מטבעות הביטקוין שברשותה מסתכמת בעת הזו בכ-9,720 דולר בשווי של 389 מיליון דולר. שווי המטבעות הדיגיטליים מתואם לשווי של מטבע הביטקוין הבודד, שערכו הוא 40 אלף דולר.
בחודש האחרון,  מניית יצרנית הרכב החשמלי של איש העסקים והמיליארדר אילון מאסק, צנחה  בכמעט  16%. עוד צוין כי מחיר המנייה ירד אף הוא והוא נסחר בפחות מ-200 דולר. מלבד נתונים אלו המדירים שינה מבכירי טסלה, דווח בשבוע האחרון כי התמודדה עם ירידה נוספת של 3%.
בתחילת החודש הנוכחי, המותג הסיני "BYD" החל לייצר יותר מ-3 מיליון רכבי אנרגיה בשנה החולפת. אותה הודעה של ענקית המכוניות החשמליות הסינית, השאירה את חברת טסלה ללא מילים.  
בניגוד לחברת טסלה, המותג הסיני מעניק לקהל הרחב גישה לרכבים חשמליים זולים ולצד זאת מדגישה כי רכביה מתאפיינים ברכבים היברידיים, דבר המבליט את ייחודיות המותג הסיני. מצידה, חברת טסלה מסרה כי בשלושת הרבעונים הראשונים של שנת 2023, היא ייצרה 1.35 מיליון מכוניות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה