קריפטו

יזם קריפטו עקץ משקיעים ב-150 מיליון דולר: הונאת הענק נחשפת

בית המשפט בארצות הברית הגיש כתב אישום נגד איש עסקים גרמני, יזם קריפטו, בטענה שהוא הונה משקיעים ועקץ מהם את הסכום המטורף. כך פעלה השיאה
מערכת ice | 
הונאת קריפטו-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בית המשפט בארצות הברית הגיש אתמול (שבת) כתב אישום נגד איש עסקים גרמני, יזם קריפטו, בטענה שהוא הונה משקיעים ועקץ מהם סכום מטורף שמסתכם בכ-150 מיליון דולר, בהונאת קריפטו מתוחכמת.
מדובר באיש עסקים בשם הורסט גיצ'ה, שהקים חברת קש בשם  USI Tech. על פי התביעה, אותו איש עסקים קידם את החברה כפלטפורמת מסחר קריפטו "נגישה למשקיעים ממוצעים מעולם הקמעונאות". על פי ההאשמות, אל גיצ'ה חברו שני אנשים, ששמם לא פורסם, שהונה את המשקיעים דרך "תוכנית שיווק רב שכבתית".

אותו איש עסקים גרמני נעצר, והוגש נגדו כתב אישום בעל ארבעה סעיפים, ביניהם גם סעיפים חמורים כגון: ביצוע הונאה בניירות ערך, הונאה בנקאית והלבנת הון. גיצ'ה נעצר לאחרונה במיאמי, ארצות הברית, אחרי שנכנס למדינה לפני כחודש, במה שהיה למעשה כניסתו הראשונה מזה חמש שנים.
התובעים טוענים כי החברה אותה הקים גיצ'ה טענה באופן כוזב באתר האינטרנט שלה, בפוסטים ברשתות החברתיות וכדומה כי משקיעים יכולים להרוויח עד 140% תשואה על השקעות קריפטו שבוצעו באמצעות הפלטפורמה שלה, והחלו לקדם זאת "בצורה אגרסיבית" תוך מצג שווא. 
החקירה בארה"ב נגדו נפתחה ב-2018, בטענה כי הוא מונע ממשקעים למשוך את כספם, שהצטבר והגיע עד לסכום של 150 מיליון דולר. כעת, הוא הואשם על ידי בית המשפט האמריקאי ועשו לשבת מספר שנים מאחורי סורג ובריח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה