קריפטו

נחשף: נוכלי קריפטו גנבו 59 מיליון דולר דרך גוגל וטוויטר

בזמן שרבים מאתנו מנסים להרוויח מעידן הזהב הדיגיטלי, יש נוכלים שרוצים לגנוב את המטבעות הוירטואלים מתחת לאף שלנו. במהלך תשעת החודשים האחרונים, נוכלי קריפטו הצליחו לגנוב כ-59 מיליון דולר מ-63,210 קורבנות ברחבי העולם 

מערכת ice | 
שוד קריפטו-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
נוכלי קריפטו גנבו 59 מיליון דולר מאלפי משתמשים דרך מודעות גוגל ודרך פוסטים ברשת החברתית-X (טוויטר לשעבר). אלפי אתרי פישינג התגלו כאתרים פיקטיביים המקודמים בחיפושים בגוגל.
הנוכלים, הסתירו מודעות זדוניות במערכת החיפוש על מנת שהגולשים ייכנסו וייפלו בפח. כאמור, גם ברשת ה-x (טוויטר לשעבר), פרסומות רבות נחשפו כמודעות זדוניות. המודעות ב-X קידמו גם נפילות NFT והשקעות באסימונים חדשים המכילים את צמד המילים WATER DRAINER.
WATER DRAINER למעשה הוא תוכנה חכמה זדונית אשר נועדה לרוקן כספים מארנק מטבעות הקריפטו של משתמש ללא ידיעתו והסכמתו מכתובת הארנק. 
נזכיר כי שערוריית נוכלות הקריפטו האחרונה הגדולה שנחשפה, הייתה של סם בנקמן-פריד, אשר נמצא עם חבריו באיי הבהאמה בזמן שהאימפריה שלו קרסה. סם בנקמן-פריד מחברת FTX, התפטר לאחר שחברת הקריפטו שהייתה בבעלותו הגישה בקשה לפשיטת רגל.
ב-2022, בנקמן-פריד היה אחד התורמים הגדולים ביותר למפלגה הדמוקרטית. חלק גדול מהסכום שהיה בחשבון החברה נעלם מאז, מקור אחד העריך את הסכום החסר בכ-1.7 מיליארד דולר. השני אמר שהפער נע בין מיליארד דולר ל-2 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה