קריפטו

העלייה בקריפטו הזניקה גם את וול סטריט

מרגע שביטקוין חצה לראשונה זה חודשים את רף 17,000 הדולרים, זה היה רק עניין של זמן עד שחברות הקריפטו הנסחרות בבורסות תזנקנה. רובן רשמו אתמול עליות בשיעורים דו-ספרתיים
יאיר מור | 
וול סטריט (צילום flickr/ Dan Nelson, vecteezy)
בורסות וול סטריט ננעלו אמש (שני) בעליות שערים קלות במדדים המרכזיים – אך תחום אחד סגר את יום המסחר הראשון של השבוע בארה"ב בזינוק חד כפי שלא ראה כבר זמן רב.
התחום הזה הוא תחום הקריפטו, שזינק בעקבות יומיים רצופים של עלייה במחיריהם של המטבעות – ובעיקר קרדאנו וסולאנה, שאחרי שנה קשה מאוד זינקו בשיעורים דו-ספרתיים כל אחד, וגררו גם את ביטקוין לפרוץ לראשונה זה חודשים את רף ה-17,000 דולר כלפי מעלה. המגמה הזו גרמה למניותיהן של חברות העוסקות בתחום לזנק בבורסות ה'אמתיות'.
נכון לזמן הכתיבה – 22:30 אמש – קוינבייס, בורסת הקריפטו הפופולארית בארה"ב, רשמה זינוק של כ-15%; חברת מרתון דיגיטל זינקה בכ-21%; קרן סילברגייט, המתמקדת בתחום הקריפטו, הסתפקה בעלייה של 4% בלבד; גלקסי דיגיטל רשמה עלייה של 8%; ו-MicroStrategy, מחזיקת הביטקוין הגדולה בעולם, עלתה בקרוב ל-8.5%.
חברות העוסקות בתחום כריית הקריפטו, שחווה חודש קשה בדצמבר בעקבות הסופות בארה"ב שהובילו לצורך לכבות מכונות כרייה רבות, זינקו בשיעורים דו-ספרתיים: Riot Blockchain ו-Hive עלו כל אחת בכ-14%; DMG עלתה ב-15%; Hut 8 זינקה בקרוב ל-16.5%; Bit Digital המריאה בלא פחות מ-25%; ו-CryptoStar הגיעה למחיר מניה גבוה ב-25% מאשר בסוף השבוע הקודם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה