קריפטו

עולם הקריפטו קורס? חשש מפשיטת רגל לאחר ההתרסקויות האחרונות

אזהרת קריפטו חדשה: חששות לפשיטת רגל התרבו לפתע לאחר התרסקות FTX מחקה מיליארדים ממחיר הביטקוין, האת'ריום ושאר מטבעות הקריפטו
 
מערכת ice | 
הקריפטו צונח (צילום shutterstock)
מחירי הביטקוין, האתריום ובכלל שאר מטבעות הקריפטו ירדו מאז תחילת החודש כאשר קריסת ה-FTX מעוררת בהלה בשוק, אפילו לאחר שהאיש העשיר בעולם אילון מאסק פרסם תחזית קריפטו מפתיעה וחיובית.
מחיר הביטקוין התרסק מתחת ל-17,000 דולר לביטקוין החודש, ירד לשפל שלא נראה במשך שנתיים, בעוד שמחיר האתריום איבד 75% מאז הגיע לשיא של כל הזמנים בשנה שעברה (עם אזהרת ג'יי.פי מורגן שיכולה להיות עוד יותר גרועה). 200 מיליארד דולר נמחקו משוק הקריפטו המשולב תוך ימים ספורים.

כעת, לאחר שעוד בורסת מטבעות קריפטוגרפיים בעלת פרופיל גבוה נפגעה באזהרה רצינית, הופיעו דיווחים לפיהם הביטקוין ומלווה הקריפטו BlockFi עלולים להיות על סף הגשת בקשה לפשיטת רגל בעצמה - עלולה להצית מחדש "בהלה המונית" בשווקי הקריפטו.
"ישנם מספר תרחישים שעשויים להיות זמינים עבורנו, ואנחנו עושים את העבודה כעת כדי לקבוע את הדרך הטובה ביותר קדימה", כתבה ב-BlockFi, שהשעתה את המשיכה והגבילה את הפעילות בפלטפורמה שלה בשבוע שעבר כשמשבר ה-FTX הגיע.
בעקבות העדכון, הוול סטריט ג'ורנל דיווח כי BlockFi מתכוננת להגשת פוטנציאל לפשיטת רגל ופיטורים אפשריים, תוך ציטוט של מקורות אנונימיים. "חדלות הפירעון של FTX היא הרסנית עבור כל תעשיית מטבעות הקריפטו", אמר דן אשמור, אנליסט קריפטו ב-CoinJournal, בדוא"ל. "הליכי פשיטת הרגל הם ארוכים, ממושכים וסביר להניח שיסתיימו רק בכך שלקוחות יקבלו פרוטות על הדולר, בכל מקרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה