קריפטו

צלזיוס ניצלת: החברה תקבל 17 מיליון דולר מחברת פריים טראסט

נכסים אלה יישלחו לארנק צלזיוס ייעודי עד שבית המשפט יבין כיצד יש לחלק את הכסף, כחלק מתהליכי פשיטת הרגל של צלזיוס
מערכת ice | 
צלזיוס (צילום מתוך האינסטגרם)
חברת הפינטק Prime Trust, הסכימה להעביר מטבעות קריפטוגרפיים בשווי של כ-17 מיליון דולר לפלטפורמת הלוואות קריפטו Celsius. נכסים אלה יישלחו לארנק צלזיוס ייעודי עד שבית המשפט יבין כיצד יש לחלק את הכסף. בהגשת מסמכים לבית המשפט לפשיטת רגל בארה"ב במחוז הדרומי של ניו יורק, הצוות המשפטי של צלזיוס אמר כי פריים טראסט מחזיקה ב-119 מיליון דולר מנכסיה. לאחר מכן, באוגוסט החברה הגישה תלונה בטענה שחברת הפינטק לא החזירה את יתרת הסכום, כאשר החוזה בין השתיים בוטל ביוני 2021.
על פי צלזיוס, הנכסים מורכבים מ-398 אסימוני ביטקוין, 196,268 אסימוני צלזיוס, 3,740 אסימוני את'ריום ו-2.2 מיליון מטבעות USDC. פריים טראסט שימשה כשומר קריפטו עבור המשתמשים של צלזיוס בניו יורק ובוושינגטון משנת 2020 עד אמצע 2021 והחזירה 119 מיליון דולר מהנכסים של צלזיוס, כאשר החוזה הסתיים. באותה תקופה, פריים טראסט הוציאה את צלסיוס מהפלטפורמה שלה, תוך שהיא מציינת כסיבה מגוון "גורמים עסקיים".
בחודש יוני, צלזיוס הודיעה בפתאומיות שהיא משהה את כל המשיכות, ההחלפות וההעברות בין חשבונות המשתמשים בגלל תנודתיות קיצונית בשוק. פלטפורמת ההלוואות וההלוואות הקריפטו חיפשה ככל הנראה לראשונה אפשרויות מימון ממשקיעים, אך היא גם בוחנת חלופות אסטרטגיות אחרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה