קריפטו

הקריפטו היומי: ביטקוין ואת'ר עולים, ריפל וקרדאנו צונחים

שני המטבעות הגדולים עלו ביממה האחרונה בשיעורים לא דרמטיים אך אופטימיים, בעוד מטבעות קטנים יותר עדיין מראים מגמות כלליות שליליות מאוד
מערכת ice | 
קריפטו (צילום pexels, vecteezy)
התורה היא לא היחידה שחוגגת היום: שוק הקריפטו רשם במהלך החג עלייה אופטימית של 2.2% לפי אתר CoinGecko, המנטר את שוויים של יותר מ-13,000 מטבעות דיגיטליים. כעת עומד הסכום המצטבר שבו מוערך השוק ב-976 מיליארד דולר, שהם עדיין ירידה של שני אחוז לעומת מוצאי סוכות וצניחה של 62% לעומת אותו תאריך בשנה האזרחית הקודמת.
ביטקוין, המטבע הגדול בשוק, רשם עלייה בשיעור של שני אחוזים ביממה וחצי אחוז בשבוע האחרון, למחיר של 19,594 דולר למטבע ושווי שוק של 375 מיליארד דולר.
את'ר, המטבע השני בגודלו, עלה ב-3.4% ביממה האחרונה ומעט יותר מחצי אחוז בשבוע האחרון, למחיר של 1,329 דולר למטבע ושווי שוק של 160.5 מיליארד דולר.
ביננס קוין, המטבע שמופעל על ידי בורסת הקריפטו המובילה שעל שמה הוא נקרא, הסתפק בעלייה יומית של אחוז ושליש, ובטווח השבועי עדיין נמצא בירידה של אחוז וחצי, למחיר של 274 דולר למטבע ושווי שוק של 44 ושלושת-רבעי מיליארד דולר.
ריפל מתחיל להראות סימנים מדאיגים של דכדוך אחרי האקסטזה שנראה שהמשקיעים נכנסו אליה למספר ימים לאחר שהחברה המנהלת אותו וה-SEC הגישו מסמכים בדרישה לסיים במהירות את התביעה נגדו בארה"ב. ביממה האחרונה ירד שער המטבע ב-0.7%, ובשבוע האחרון הוא איבד יותר מעשרה וחצי אחוזים, וירד למחיר של 48 סנט ושווי שוק של 23.84 מיליארד דולר.
גם קרדאנו נמצא בדעיכה מתמשכת, ולמרות עלייה יומית של כמעט שני אחוזים, המגמה השבועית שלו היא צניחה של 12%, למחיר של 37 סנט ושווי שוק של 12.6 מיליארד דולר.
סולאנה עלה ביממה האחרונה ביותר משלושה אחוז, אך ערכו נמוך בשישה אחוז מלפני שבוע.
ודוג'קוין עלה בכמעט שני אחוזים היום וירד בשלושה וחצי אחוזים מאז השבוע שעבר, כאשר מחיר המטבע ממשיך לגרד את רף ה-6 סנט (5.9), ושווי השוק שלו עומד על מעט יותר מ-8 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה