קריפטו

מתקפת סייבר? כמות הקריפטו הגנוב בעולם זינקה ל-1.38 מיליארד דולר

האקרים יותר מהכפילו את שלל המטבעות הקריפטוגרפיים שלהם במחצית הראשונה של 2024 בהשוואה לשנה קודם. קומץ התקפות גדולות הניעו את העלייה בכמות הקריפטו הגנוב, כאשר חמש הפריצות הגדולות היוו 70% מהסכום שנגנב במחצית הראשונה של השנה
מערכת ice | 
האקר אילוסטרציה (צילום מערכת אייס, freepik)
האקרים יותר מהכפילו את שלל המטבעות הקריפטוגרפיים שלהם במחצית הראשונה של 2024 בהשוואה לשנה קודם, כך הראה דו"ח של חברת המחקר בלוקצ'יין TRM Labs. הדו"ח מציין כי קריפטו בשווי 1.38 מיליארד דולר נשדד בין ה-1 בינואר ל-24 ביוני, יותר מפי שניים מ-657 מיליון הדולר שנגנבו בתקופה המקבילה לפני שנה.
כמו בשנה שעברה, קומץ התקפות גדולות הניעו את העלייה בכמות הקריפטו הגנוב, כאשר חמש הפריצות הגדולות היוו 70% מהסכום שנגנב במחצית הראשונה של השנה. השוד הגדול ביותר עד כה השנה גרף ביטקוין בשווי של יותר מ-300 מיליון דולר מבורסת הקריפטו היפנית DMM Bitcoin.
בורסת הקריפטו Mt. Gox הגישה בקשה לפשיטת רגל ב-2014 לאחר שסדרה של פריצות גבתה ממנה 950,000 ביטקוין - בשווי של יותר מ-54 מיליארד דולר במחירים של היום.
בנובמבר נגנבו כ-115 מיליון דולר מבורסת HTX ומ-Heco Chain, שתי פלטפורמות קריפטו המקושרות ליזם בעל הפרופיל הגבוה ג'סטין סאן. חברות קריפטו יכולות להילחם בפריצות וניצול עם אסטרטגיית הגנה רב-שכבתית, כולל אמצעים כמו ביקורת אבטחה רגילה והצפנה חזקה, אמרו TRM Labs.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה