השוק

בעקבות הזינוק במתקפות הסייבר: אינטגריטי בכנס חדשני

בעקבות המלחמה, חל זינוק חד במתקפות סייבר כנגד מטרות ישראליות. על הרקע הזה, ערכה החודש חברת אינטגריטי תוכנה כנס פתרונות סייבר כחול-לבן, במסגרתו הוצגו פתרונות סייבר חדשניים של סטארטאפים ישראלים בתחומים של אבטחת זהויות, אבטחה בענן, לוחמה בפישינג ועוד.
מערכת ice | 
אבטחת סייבר (צילום vecteezy)
מתחילת מלחמת חרבות ברזל, חל זינוק דרמטי במתקפות סייבר כנגד רשויות, משרדי ממשלה, חברות וגופים במדינת ישראל, שמתמודדים כיום עם אלפי ניסיונות פישינג ופריצה לנתונים מדי שבוע. זה היה הרקע לקיומו של כנס פתרונות סייבר כחול לבן, שערכה החודש חברת אינטגריטי תוכנה במרכז פרס לשלום ולחדשנות יחד עם שותפיה בתעשיית הסייבר בישראל, בהשתתפות כמאה בכירים ובכירות במשק בתחומי הסייבר, ביניהם מנהלי אבטחת מידע, מנהלי מערכות מידע ומנהלי טכנולוגיות.
את הכנס פתח מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, שדיבר על אתגרי הסייבר הגדולים עמם מתמודדים כיום ארגונים, ועל חשיבות מערך הגנת הסייבר הארגוני,  המאפשר המשכיות וקידום עסקי של החברות חרף האיומים. 
במהלך הכנס, שנערך במתכונת הרצאות טד, הציגו חברות הסייבר הישראליות, שותפותיה של חברת אינטגריטי: Reveal Security, WIZ, Infinipoint, Silverfort, Seraphic Security, Memcyco, Securely, Cyolo  פתרונות סייבר חדשניים וסקירה מקיפה של אתגרי הסייבר ופתרונות אבטחת המידע במרחב הדיגיטלי. במהלך ההרצאות, נידונו בין השאר כל  היבטי אבטחת זהויות, הן בתוך הארגון והן מחוצה לו; שיפור שיטות האימות, ניהול תעודות דיגיטליות, אבטחת גישה מרחוק והתמודדות עם איומים ב-SaaS.
לאחר ההרצאות התקיימה תערוכה עם דוכנים ייעודיים לכל אחת מהחברות, בהם הן הציגו לעומק פתרונות חדשניים לאבטחת מידע וסייבר תוך דיון עם קהל המבקרים. בסיום האירוע נפרדו האורחים לשלום וקיבלו חבילת שי עם מוצרים כחול לבן תוצרת העוטף. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה