דיגיטל וטק

חברת הסטראט אפ בפיתוח חדש: כך תהיו מוגנים ממתקפות סייבר

 חברת הסטארט-אפ Zero Networks מכריזה על יכולות מורחבות להגנה על שרתים ממתקפות סייבר. גרסת RPC Firewall מוצעת עתה כחלק מפתרון הסגמנטציה הרשתית של החברה והיא בולמת 95% מהמתקפות על משטח התקיפה של מערכת ניהול המשתמשים והמשאבים הארגונית ללא השבתה תפעולית
מערכת ice | 
אבטחת סייבר (צילום vecteezy)
חברת סטארט-אפ אבטחת הסייבר Zero Networks, ספקית מובילה של פתרונות אבטחה Zero Trust, הכריזה על יכולות Remote Procedure Call Firewall חדשות שיוצעו כחלק מפלטפורמת האבטחה של החברה. הגרסה המוקדמת של RPC Firewall של Zero Networks כבר אומתה על ידי קהילת הקוד הפתוח וזכתה באמון שלה ועתה שולבו בה יכולות מורחבות ובהן אבטחת RPC בקליק אחד, ביקורת RPC פנימית והגדרה אוטומטית של חוקי RPC.
לאור העובדה ששירותי מיקרוסופט עושים שימוש בפרוטוקול בסיס הן לתקשורת מקומית והן לתקשורת מרוחקת כמו Active Directory, RPC חושף פונקציונאליות הקשורה לאימות משתמש, ניהול משתמש, ניהול שירות ועוד. למרבה הצער, תעבורת מידע זו משמשת קבוצות תקיפה שמוציאות לפועל מתקפות כופרה מאותן סיבות. זהו אתגר הגנה על שרתים רגישים כמו שרתי Domain Controller שהפורטים שלהם חייבים להישאר פתוחים כדי שיוכלו לפעול, אך לעתים רבות נשארים ללא הגנה וקל לתקוף אותם.  
בעוד שפיירוולים מסורתיים פועלים בשכבת הרשת והתעבורה, פתרון ה-RPC Firewall של Zero Networks פועל בשכבת האפליקציה. גישה זו מאפשרת לפתרון לבחון את ההקשר הרחב של פעולות ה-RPC ולהחליט החלטות נקודתיות אילו מהן לאפשר ואילו לחסום. הזמינות של RPC Firewall בפלטפורמת Zero Networks מצמצמת באופן משמעותי את משטח התקיפה נגד ארגון ומגנה מפני מגוון סוגי מתקפות כולל: התפשטות מתקפה מנקודת הכניסה לרשת, הרצת קוד מרחוק, מניעת פעולות סריקה של תוקפים מתוך הארגון, התקפות "Man-in-the-Middle" ועוד. 
שגיא דולצ'ה, סמנכ"ל מחקר Zero Networks: "RPC Firewall הוא אחד מקווי ההגנה שתוקף לא מצפה לפגוש. לא זו בלבד שהוא חוסם בפני התוקפים את היכולת לבצע פעולות לא מורשות אלא שהם נחסמים גם אם יש להם חשבונות אדמין. הפתרון שלנו מגן באופן ייחודי על שרתי Domain Controller ושרתים רגישים אחרים נגד התפשטות מתקפה מנקודת הכניסה לשאר הרשת והרצת קוד מרחוק בדרכים שאף פתרון אחר אינו מציע. יכולות הפתרון 'מהקופסה' בולמות כ-95% מהמתקפות נגד שרתי Domain Controller וללא כל הפרעות לפעילויות השוטפות. Zero Networks מציבה פיירוול מעל ה-RPC כדי שהמשתמשים יוכלו להחליט אילו פעולות הם מרשים לבצע בסביבה ואילו מהן הם חוסמים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה