קריפטו

תשלום מיסים עם ביטקוין: המהלך המהפכני של הממשל האמריקאי

הממשל האמריקאי החל לשנות את גישתו בכל הנוגע למטבעות הקריפטו, כאשר הוא נוקט בשורה של צעדים על מנת להגדיל את הלגיטימציה של המטבעות הדיגיטליים. הנושא הפך גם לאחד המרכזיים ביותר במרוץ לנשיאות ארה"ב וכעת המפלגה הרפובליקנית יוצאת ביוזמה שמהווה מהפכה של ממש בתחום. כל הפרטים 
מערכת ice | 
ג'ו ביידן והקריפטו (צילום Gints Ivuskans / Shutterstock, unsplash)
אין ספק שאחד הנושאים המרכזיים בבחירות הנוכחיות לנשיאות ארה"ב הוא הקריפטו, כאשר כל מועמד יוצא בהצהרות ומקדם חקיקה בנושא על מנת להציג אותו כמועד היותר פרו-ביטקוין. 
במסגרת התחרות המתגברת בין המועמדים לנשיאות על תמיכת קהילת הקריפטו. טראמפ והמועמד העצמאי לנשיאות רוברט קנדי ג'וניור כבר מקבלים תרומות במטבעות דיגיטליים, ואף דווח לאחרונה שגם אנשיו של הנשיא המכהן ג'ו ביידן שוקלים לאשר זאת. כעת לכל אלו מצטרף יוזמה פרו-קריפטו חדש שפונה באופן ישיר לאזרחי המדינה ובמידה והוא יאושר, יהיה מדובר במהפכה של ממש.
כעת, יוזמה חדשה שהוגשה על ידי חבר הקונגרס הרפובליקני מאט גייץ, שואפת לאפשר לאזרחי ארה"ב לבצע תשלומי מיסים בביטקוין. ההצעה, שגייץ הגיש בשבוע שעבר לבית המחוקקים נועדה לתקן את חוק מס ההכנסה, אשר מורה למזכיר האוצר לפתח ולהטמיע שיטה לקבלת תשלומי מיסים ישירות בביטקוין.
בהצהרה לתקשורת, גייץ אמר כי: "החקיקה פורצת הדרך שלי תביא לעידכון מערכת המס שלנו. על ידי מתן אפשרות למשלמי המסים להשתמש בביטקוין לתשלומי מסים פדרליים, אנו יכולים לקדם חדשנות, להגביר יעילות ולהציע יותר גמישות לאזרחים אמריקנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה