קריפטו

מחבר 'אבא עשיר אבא עני' על הביטקוין: "המחירים ימשיכו לעלות"

רוברט קיוסאקי, הסופר שכתב את הספר "אבא עשיר אבא עני", פרסם מה דעתו על הביטקוין ואף ניצל את הזדמנות הציוץ לעקוץ: "מה שאני בטוח בו הוא חוסר היכולת של המנהיג שלנו, הנשיא ביידן" 
מערכת ice | 
רוברט קיוסאקי (צילום ויקיפדיה)
רוברט טורו קיוסאקי, בן 77, איש עסקים וסופר אמריקני המוכר לנו מספרו "אבא עשיר אבא עני", פרסם אמש (חמישי), ברשת החברתית x, טוויטר לשעבר, כי לטענתו "שווי הביטקוין עד ה-25 באוגוסט 2024, יהיה 350,000 דולר, זה לא שקר, זו תחזית. זאת ספקולציה, זו דעה, אבל זה לא שקר". 
עוד המשיך מומחה הביטקוין: "זה פיתיון לפראיירים, אבל זה לא שקר, כי כל תחזית לגבי העתיד היא לא שקר. עד כמה שאני רוצה שזאת תהיה עובדה ועד כמה שאני רוצה שזה יהיה נכון, זאת רק תחזית. אני כן בטוח שהביטקוין יגיע ל-350,000 דולר מתישהו בשמנת 2024, אבל כרגע זאת רק מטרה, רק חלום, רק משאלה". 
"אני ממשיך לקנות עוד את'ריום וסולנה, כי אני די בטוח שהמחירים שלהם ימשיכו לעלות. למה אני כל כך בטוח?", שאל קיוסאקי והמשיך: "האם זה כי אני בטוח לגבי את'ריום וסולנה? התשובה שלי היא לא, מה שאני בטוח בו חוסר היכולת של המנהיגים שלנו, הנשיא ביידן, שר האוצר ויו''ר הבנק הפדרלי, שלושת המוקיונים האלו, לגביהם אני בטוח, מאוד בטוח לגבי חוסר היכולת שלהם".
 
את הציוץ חתם הסופר: "שמור על עצמך, קנה יותר זהב, כסף ביטקוין, סולנה ואת'יריום. והגן על עצמך מפני שלושת המוקיונים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה