קריפטו

שותפו של סם בנקמן קיבל את פסק דינו: זה העונש שירצה

ריאן סאלמה, שותפו של נוכל הקריפטו סם בנקמן פריד, נידון ל-7.5 שנות מאסר לאחר שהשתמשו בכספי הלקוחות שלהם ב-FTX. סאלמה יאלץ לשלם קנס של מעל 6 מיליון דולר ופיצויים בסך מעל 5 מיליון דולר
מערכת ice | 
הונאת קריפטו-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
סם בנקמן פריד נידן ל-25 שנות מאסר רק במרץ האחרון, כעת, שותפו ריאן סאלמה, נידון ל-7 שנים. השניים ניהלו ביחד את חברת FTX, לטענת התביעה, סלמה, בנקמן-פריד ונישאד סינג, לשעבר מנהל ההנדסה של FTX, השתמשו בכספי לקוחות FTX כדי לממן תרומות למועמדים פוליטיים שתמכו בחקיקה ידידותית לקריפטו.
התובעים בארצות הברית, מסרו כי סאלמה נידון ל-90 חודשי מאסר - 7.5 שנות מאסר וזה לא הכל: מלבד תקופת המאסר, סלמה (בן 30), נידון גם לשלוש שנים של שחרור על תנאי תחת פיקוח, והוא גם נדרש לשלם קנס של יותר משישה מיליון דולר ופיצויים בסך יותר מחמישה מיליון דולר, מסרו התובעים בהודעה ביום שלישי.
בנקמן פריד, שייסד וניהל אובדן של 10 מיליארד דולר מכספי לקוחותיו, שרק לפני שלוש שנים הוביל חברה בשווי של יותר מ-32 מיליארד דולר, קיבל גזר דין שהיה על פי החוק אמור להיות חמור יותר. על פי מאקו, רק על פי החוק היבש היה אמור להיות 110 שנים בכלא, כשהתביעה הסתפקה בבקשת עונש בין 40 ל-50 שנים בכלא ואילו עורכי דינו התעקשו על עונש מקל של עד 6 שנות מאסר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה