כסף וצרכנות

שטרות מזויפים משתלטים על ישראל: בדקו בארנק שלכם

בפעילות אופרטיבית ומאומצת הלילה של שוטרי תחנת חדרה בעיר הבחינו השוטרים בשני חשודים הרוכבים על קטנוע בצורה מחשידה ועצרו אותם לבדיקה. במהלך החיפוש איתרו ותפסו השוטרים 16,000 שקל במזומן בשטרות של 200 ובבדיקה התברר כי הינם מזויפים
מערכת ice |  1
שטרות של 200 שקל (צילום shutterstock)
נתפסו שטרות כסף מזויפים המיועדים להפצה, כך עולה מהודעת המשטרה היום [חמישי] כאשר שוטרי תחנת חדרה במחוז חוף עצרו הלילה שני תושבי איזור המרכז אשר ברשותם עשרות אלפי שקלים בשטרות של 200 שקל מזויפים
בפעילות אופרטיבית ומאומצת הלילה של שוטרי תחנת חדרה בעיר הבחינו השוטרים בשני חשודים הרוכבים על קטנוע בצורה מחשידה ועצרו אותם לבדיקה. במהלך החיפוש איתרו ותפסו השוטרים 16,000 שקל במזומן בשטרות של 200 ובבדיקה התברר כי הינם מזויפים.
2 החשודים בני 33 תושבי פתח תקווה נעצרו והובאו לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה נכלאו. בהתאם לממצאי החקירה וחומר הראיות תבקש המשטרה מבית משפט השלום בחדרה להאריך את מעצרם. החקירה נמשכת.

השטרות המזויפים הם מכת מדינה. בנק ישראל התריע לא פעם כיצד יש לזהות שטר מזויף, אך רמת הזיוף הלכה והשתכללה עם השנים עד כדי כך שגם בדיקה מקצועית לעיתים מתקשה לעלות על הזיוף. שטרות של 200 שקל הם פופולריים מאוד עבור הזייפנים בשל ערכם הגבוה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל מעמיד פנים.מתחזה.זייפן בעולם דמו ה בראשו
    חקי חיון 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חקי חיון במאהשנים האחרונות בכל רחבי תבל כל מעמיד פנים.מתחזה.זייפן.וכדומה דמו בראשו ה
    סגור