כסף וצרכנות

רמי לוי מחלק 200 שקל במתנה: כך תזכו בכסף

בפוסט בפיייסבוק של הרשת נכתב: "רוצים לזכות בשובר בסך 200 שקל לקניות ברמי לוי? אז הפעילות הזאת בדיוק בשבילכם! צלמו לנו תמונות של מוצרי המותג הפרטי שרכשתם ואולי תזכו בפרס השווה", אבל מסתבר שיש עוד דרך לזכות בכסף
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום ארנון בוסאני, shutterstock)
רמי לוי נוקט בצעד מעניין עבור ציבור הלקוחות שלו בימים אלה ואחרי שבשבועות האחרונים הוא יצא במהלך שיווקי מעניין ברשתות החברתיות, כאשר הוא הציע תו קנייה במתנה בגובה 200 שקל עבור השתתפות בפעילות שיווקית.
בפוסט בפיייסבוק של הרשת נכתב: "רוצים לזכות בשובר בסך 200 שקל לקניות ברמי לוי? אז הפעילות הזאת בדיוק בשבילכם! צלמו לנו תמונות של מוצרי המותג הפרטי שרכשתם ואולי תזכו בפרס השווה".
אבל מסתבר שיש עוד דרך נוספת לזכות בסכום, בפוסט נוסף נכתב: "מחממים לכם את החורף עם מוצרי אסם לכל אחד/ת יש את הארוחה המנחמת שלו, ספרו לנו מהי המנה המנחמת שלכם, ואולי תזכו בתווי קנייה בסך 200 שקל!". 
יש לציין כי מתחילת המלחמה שעבר תרמה רשת רמי לוי מיליוני שקלים ובפייסבוק של הרשת נכתב: "הרשת ממשיכה לחזק לתמוך בכל הכח למען המשפחות הכואבות וחייל/ות צה"ל שעושים עבודת קודש בימים קשים אלה".
עוד הוסבר: "לאחר פניות רבות שהגיעו אלינו מאזרחים/ות המבקשים הם לתרום סלי קניה לתושבי/חייל הדרום או הצפון אך מתקשים בשינוע הסלים.מציעה הרשת שירות תשלום מרחוק באמצעות אפליקציית ״הארנק הדיגיטלי״, בצורה פשוטה ובטוחה לגמרי"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה