כסף וצרכנות

בנק מזרחי טפחות בהטבה ללקוחות: מה יקבלו בעלי המשכנתאות?

חדש במזרחי-טפחות: מסלול 'משכנתא בטוחה' עם החזר חודשי שנותר יציב גם כשהריבית משתנה. המהלך החדש מעניק ודאות באשר לגובה ההחזר החודשי וכן גמישות רבה לעבור, בכל נקודת זמן, למסלול 'רגיל'. דביר בנדק וחן אמסלם יככבו בקמפיין חדש להשקת המסלול
מערכת ice |  3
בנק מזרחי טפחות (צילום shutterstock)
בנק מזרחי-טפחות, יוצא בימים אלה עם מוצר חדש: 'משכנתא בטוחה', המעניק ודאות ויציבות בגובה ההחזר החודשי. זאת, כמענה לחששם של לווים רבים משינויים תכופים בהחזר החודשי, כתוצאה משינויים בריבית במשק, דבר שבמקרים רבים עלול להכביד על הוצאות משק הבית.
במסלול 'משכנתא בטוחה' של מזרחי-טפחות, ההחזר החודשי נותר יציב ומה שמשתנה, בהתאם לשינויים בריבית במשק, הוא תקופת ההלוואה: כאשר הריבית במשק יורדת, תקופת ההחזר במסלול הייעודי מתקצרת, ואילו כאשר הריבית עולה, תקופת ההחזר מתארכת בהתאם.

בה בעת, יש ללווים במסלול הזה גמישות רבה להחליט, בכל נקודת זמן, שהם עוברים למסלול 'רגיל' בריבית משתנה על בסיס ריבית הפריים, שבו ההחזר החודשי משתנה בהתאם לשינויים בריבית במשק, ללא שינוי בתקופת ההלוואה.
החל מהערב (ראשון), יעלה מזרחי טפחות בקמפיין המקדם את המוצר ׳משכנתא בטוחה׳ בהובלתם של דביר בנדק וחן אמסלם. בסרט מופיעים זוגות שונים שכל התכניות שלהם השתנו בגלל המצב, וכעת הם מתמודדים עם סיטואציות חדשות שלא היו בתכנית שלהם. ואולם, יש דבר אחד שאף פעם לא משתנה והוא החלום לבית משלהם. המומחים של טפחות אשר מבינים את המצב והצרכים המשתנים, פיתחו מסלול של 'משכנתה בטוחה', המבטיח החזר חודשי יציב גם כשהריבית משתנה. מדובר בפתרון ייחודי, המאפשר למשפחות לקנות בית עם ודאות גדולה יותר, בתקופה של חוסר ודאות.
מנהל זרוע המשכנתאות בבנק מזרחי טפחות, דרור פלדמן ציין: "לצד שורה ארוכה של הקלות והטבות בתחום המשכנתאות שאיתם יצאנו מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, אנחנו – כמי שמובילים את שוק המשכנתאות בישראל, ממשיכים לייצר פתרונות יצירתיים, שיסייעו ללקוחות רבים לממש את חלום הבית שלהם. המציאות הביטחונית והכלכלית של התקופה הנוכחית כרוכה באי-ודאות רבה, שמקשה על רבים להיכנס לתהליך של חיפוש ורכישת דירה. לצורך כך, פיתחנו מוצר מיוחד שמעניק ללקוחות המשכנתא יציבות, אך גם מאפשר להם גמישות בהתאם להתפתחויות. מומחי המשכנתאות שלנו עומדים לרשות הלקוחות ובונים איתם את המסלול הטוב ביותר, בדרך לבית משלהם", אומר פלדמן.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    1
    1 01/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאת אומרת שהריבית עלתה הרווחתם ועכשיו כשהיא צפויה לרדת אתם משריינים לעצמכם את הירידות?
    סגור
  • 1.
    אבל יש צפי לירידת ריבית במהלך 2024
    מומחה 01/2024/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יופי שנזכרו
    סגור
  • ייחוד
    רוני 01/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שמיוחד במסלול הזה זה שבעת ירידת כריבית פשוט תקופת הלוואה מתקצרת וכך הלקוחות עומדים באותו החזר חודשי עם תקופת משכנתאות פחותה יותר
    סגור