כסף וצרכנות

בנק מזרחי טפחות בצעד חשוב: 20,000 שקל מענק והלוואות מיוחדות

בהמשך לחבילת ההטבות שהעניק לבעלי עסקים משדרות ואזור העוטף, מרחיב  מזרחי-טפחות את המהלך גם ללקוחות הבנק שבבעלותם עסקים בקרית שמונה, שלומי ובישובים הסמוכים לקו הגבול, החווים קשיים אישיים, משפחתיים וכלכליים
מערכת ice |  2
משה לארי מנכ"ל בנק מזרחי טפחות (צילום יחצ-אבשלום ששוני, shutterstock)
בנק מזרחי טפחות ממשיך להירתם למאמץ הלאומי, על רקע התמשכותה של המערכה הצבאית בדרום הארץ ובצפונה. לאחר שמיד עם פרוץ המלחמה יצא הבנק בסל הטבות נרחב בתחום המשכנתאות וניהול חשבון העו"ש למשקי הבית, ממשיך מזרחי-טפחות לרכז מאמץ גם מול בעלי העסקים מקרב לקוחותיו – אזרחים וחיילי מילואים כאחד.
כמו בעלי העסקים בשדרות ובישובי העוטף שהתבשרו על כך כבר בסוף חודש אוקטובר, גם בעלי עסקים בקרית שמונה, בשלומי ובעשרות ישובים הסמוכים לקו הגבול הצפוני, ייהנו מעתה מחבילת הטבות ייחודית, שתסייע להם לשמור על העסק שבבעלותם ולהבטיח את שרידותו.

במסגרת זו, יעניק להם מזרחי-טפחות - באופן אוטומטי וללא צורך בפנייה אליו - מענק של עד 20 אלף שקל, בהתאם לגובה האשראי שיש להם בבנק כיום (עד לאשראי של 2 מיליון שקל). כמו כן, יאפשר הבנק לבעלי העסקים הרלוונטיים, החווים קשיים תזרימיים בשל המצב, לקבל הלוואות בערבות מדינה במסלול "חרבות ברזל" וכן הלוואות מקרן החירום "חרבות ברזל – צפונה דרומה", בתנאים נוחים ובריביות אטרקטיביות.
יצוין, כי לצד ההטבות הייחודיות לבעלי עסקים מהדרום ומהצפון, יצא הבנק לאחרונה, גם בחבילת פתרונות ייעודית לחיילי מילואים מכל הארץ שיש בבעלותם עסק, אשר פעילותו נפגעה משמעותית בשל היעדרותם הממושכת לטובת המאמץ המלחמתי.
מנכ"ל הבנק משה לארי מסר: "בדומה לעסקים מהדרום, גם בעלי עסקים מאזורי העימות בצפון חווים קשיים לא פשוטים, ברמה האישית, המשפחתית והכלכלית, בשל העובדה שרובם המכריע פונו מבתיהם, והעסק שבבעלותם מושבת לחלוטין או פועל באופן חלקי בלבד. כאזרחים במדינה וכמי שמנהלים עבורם את פעילותם הבנקאית, אך טבעי ומתבקש שנעמוד לצידם, נחזק אותם ונעזור להם הן בסיוע כספי והן במעטפת של פתרונות מימון וליווי של בנקאים אישיים. בנק מזרחי טפחות ועובדיו ימשיכו לתמוך באופן אקטיבי בכל לקוחות הבנק הזקוקים לסיוע, בדגש על תושבי היישובים באזורי העימות וחיילי המילואים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אז מה?!
    אנצי! 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    20.000 לעסק זה לא מספיק ועדיין בגלל המצב אם זה הלוואה אז צריך להחזיר אותה.אם זה היה קרן של הבנק למענקים,זה משהו אחר.אבל עד שהעסק ישתקם,ייקח הרבה זמן עד שהלוואה תוחזר ולכן,רוב הסיכויים זה פלונטר ולא הטבה!
    סגור
  • 1.
    משכנתא במזרחי טםחות=
    מכיר 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חורבן בית אישי! הזהרו מהבנק המרושע הזה, וממחריב הבתים שהוא משסה בבעלי פיגורים, עו"ד סרוג צבי אברהם רוזנברג
    סגור