כסף וצרכנות

החרם על שיין ואסוס: הישראלים חוזרים לקנות מהאתרים המושמצים?

אחרי שהחרם על האתרים המקוונים תפס תאוצה בישראל, נראה כי הקניות של הישראלים באמזון, עלי אקספרס ונקסט זינקו, אך לעומת זאת, שיין ואסוס עדיין ממשיכות לדשדש, והמכירות שלהן צנחו בעשרות אחוזים בשלושת השבועות הראשונים של השנה
מערכת ice | 
חרם על SHEIN (צילום shutterstock)
ישראל היא מעצמת קניות ברשת לכל דבר ועניין, יתרה מזו ישראליים אוהבים לקנות אונליין מחו"ל, אך המלחמה הוכיחה לנו שעם ישראל לא מוכן לקבל כל דבר. במהלך חודש נובמבר נרשמה ירידה חדה בהיקף הקניות של הישראלים בעולם, בעיקרם באתרים אמזון, שיין ואסוס, שהואשמו באנטישמיות ובתמיכה בעזה, על רקע מספר פעולות שננקטו באתרים, בעיקרם על ידי עובדים.
על פי נתונים שפורסמו היום (שלישי) ב"דה מרקר" ונבחנו על ידי "כאל", נראה שהישראלים חוזרים לקנות באתרים המקוונים, זאת אחרי ירידה דרסטית בקניות. בשלושת השבועות הראשונים של שנת 2023, הרכישות של ישראלים בעלי כרטיסי אשראי באמזון טיפסו ב-13% בממוצע, בעלי אקספרס ב-5% ובנקסט ב-9% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
למרות זאת, שיין ואסוס, שני האתרים המקוונים שהכי הרגיזו את הישראלים והפכו למושמצים במיוחד מאז החלה המלחמה, עדיין לא הצליחו להחזיר את הישראלים לרכוש אצלן מוצרים רבים, שם נרשמה ירידה דרסטית במכירות. למעשה, המכירות בשיין ירדו בתקופת שלושת השבועות האחרונים ב-40%, זאת לעומת אסוס, שם ירדו המכירות ב-15% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה