כסף וצרכנות

אמריקן אקספרס מתכננים הפתעות לשנה הקרובה: "יצירתיים מאי פעם"

באמריקן אקספרס מתכננים פעילויות רבות לקראת שנת 2024, זאת לאור התקופה המורכבת ומאתגרת. עם זאת, גם לאחר יום דיונים ארוך בה התכנסו העובדים והמנהלים, המנכ"ל מני כהן לא חושף בינתיים את אותן "הפתעות" שיחכו ללקוחות השנה
יהודה לוינגר | 
מני כהן (צילום זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית)
כמעט שנה לאחר שנבחר לתפקיד, מנכ"ל אמריקן אקספרס ישראל, מני כהן, חושף מעט על התוכניות של החברה - פרימיום אקספרס - לשנת 2024, עם הבטחות להרבה הפתעות לקראת שנת 2024, אך עדיין אינו חושף אותן, ורק מציין שבעקבות התקופה היה עליהם לנסות לחשוב מחוץ לקופסא.
עובדי ומנהלי אמריקן אקספרס התכנסו להזנקת תוכנית העבודה עליה עמלו לקראת שנת 2024, ובמהלך יום שלום החל מהשעה 08:30 בבוקר ועד 16:00, כל אחראי פירט את התוכניות של השנה החדשה. ביום עצמו השתתף רן עוז, מנכ"ל ישראכרט - שלה הזיכיון הבלעדי להנפקת הכרטיס.
 
מנכ"ל אמריקן אקספרס ישראל, מני כהן, הודה לכל מי שלקח חלק, ליפית גריאני - משנה למנכ"ל ישראכרט וראש חטיבת לקוחות עסקיים ואפרת לייזר - סמנכ"לית חטיבת לקוחות פרטיים בישראכרט, על השותפות והסינרגיה, ולכלל העובדות ומנהלות החברה "על ביצועים יוצאי דופן בתקופה מורכבת". אלדד ווינברגר מיחידת הקריאייטיב של גוגל העביר הרצאה למשתתפי היום.
ומה כוללות התוכניות של אמריקן אקספרס? על פי המנכ"ל: "חוסר הוודאות, סביבת הריבית, היעדר התיירות הנכנסת, השפעת הלחימה  על משקי הבית בכלל ועל בתי העסק בפרט, חייבו אותו להיות יצירתיים מאי פעם, פורצי דרך וממוקדים". לגבי הפעילויות עצמן שיהיו בשנת 2024, הוסיף כהן: "יותר מזה אני לא יכול לחשוף".
על פי נתונים נכון לסוף שנת 2022, בישראל ישנם כ-700 אלף כרטיסי אמריקן אקספרס, פרטיים ועסקיים כאחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה