כסף וצרכנות

רמי לוי חוטף מהלקוחות: המוצרים האלו עוררו את החשד

לקוח בסניף בחולון, צילם עגבניות עם שילוט: "מישראל", כשהארגז לצדו אומר כי הן מירדן, לא בטוח במאה אחוז שיש קשר בין השניים, אך הדבר עורר את חשדו. על הארגז היה כתוב: "מסחר אל חמשרי, מוצר מירדן של היצרן סעד טאלב". לקוחה בכפר סבא העלתה טענה חמורה על התפוחים. הרשת מסרה: "אם קרו טעויות הן לא נעשו במכוון"
מערכת ice |  3
רמי לוי (צילום ארנון בוסאני)
האם רשת רמי לוי שיווק השקמה שכחה לספר לכם משהו? הרשת של איש העסקים, אחת הפופולריות בישראל, מוכרת עגבניות במחיר נמוך מהרגיל, כאשר השוק ברובו מוצף בעגבניות מירדן, לא מעט עקב הפגיעה בחקלאות עוטף עזה בעקבות מלחמת חרבות ברזל שהביאה לפינוי של כל הישובים צמודי הגדר.
בראיון קצר ל-ynet הבהיר קמעונאי כי המחסור צפוי להמשך כחודש. לדבריו העגבנייה מירדן יקרה ביותר מ-1.5 שקלים לק"ג. עוד פורסם בידיעה כי בסניף רמי לוי בעפולה התגלו עגבניות שנכתב בשלט שהן מישראל, אך משום שהיו ללא עוקץ כפי שהבהירו במשרד החקלאות שהן צריכות להיראות אם הן תוצרת הארץ, עלה החשד כי הן מיובאות.

לקוח ברמי לוי בסניף בחולון, צילם עגבניות עם שילוט: "מישראל", כשהארגז לצדו אומר כי הן מירדן, לא בטוח במאה אחוז שיש קשר בין השניים, אך הדבר עורר את חשדו. על הארגז היה כתוב: "מסחר אל חמשרי, מוצר מירדן של היצרן סעד טאלב". 
אותו לקוח סיפר: "מותר להם לעשות את זה? זה היה צורם מדי. אני רואה שלטים תוצרת הארץ וממול מורידים משטח ענק כשעל כל הארגזים כתוב ירדן. הרגשתי כאילו אני היחיד שרואה את זה. עשיתי צילום חפוז כזה בשביל לא להרגיז אותם". הסיפור נמשך גם בסניף נוסף בכפר סבא, שם לקוחה צילמה שלט של תפוח עץ יונתן מישראל של גביהן לכאורה הודבקו בחו"ל מדבקות שאמרו 'סוג אמפייר', "מוצר של ארה"ב".
מרשת רמי לוי נמסר בתגובה: "הרשת הוציאה מכתב למנהלי מחלקות הירקות להגביר את הפיקוח על השילוט. את דוכני התוצרת ממלאים עובדי המחלקה ואם קרו טעויות הן לא נעשו במכוון ובתקווה שלא יחזרו. הרשת מציעה לצרכן מחירי פירות וירקות נמוכים מהמתחרים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    Remlle
    מגי 01/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברמי לוי ברמלה הירקן אמר לי במפוש שהעגבניות מירדן. כששאלתי מהיכן העגבניות .
    סגור
  • 2.
    לא הבנתי
    נועה 01/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי, למה רמי לוי חייב לקנות מהעוטף? שימכרו במחיר נמוך יקנה. הוא מחוייב ללקוחות שלו למחיר נמוך. מה ציפיתם? שיקנה במחיר גבוה וימכור במחיר הפסד? לכל הצדקנים והצדקניות שיש להם כסף לקנות במחירים גבוהים - לכו קנו מהעוטף. אנחנו נקנה מרמי לוי.
    סגור
  • 1.
    שמן זית
    A 01/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מברך על התרחבות הרשת אבל תקוע עם שמן זית שהוא לא שמן זית , field good , מה זה השמן הזה ? בכלל יש שמני זית מזוייפים גם במחסני להב , בורגתא עלק .
    סגור