כסף וצרכנות

מכה למאות אלפי ישראלים: ההטבה בארנונה עומדת להתבטל?

בעקבות מלחמת חרבות ברזל שנמשכת בשלושת החודשים האחרונים, אלפי צעירים שהרוויחו מתחת לרף המדובר או סטודנטים ללא הכנסה כלל, גויסו למילואים וקיבלו שכר של לפחות 9,018 שקל לחודש. אי לכך, בחישוב השכר החדש, הם לא יהיו זכאים להנחת הארנונה הזו
מערכת ice |  1
ארנונה
ה-1.1.2024 מביא איתו שינויים גדולים ולא בהכרח טובים לחלק מהישראלים. החל ממחר (שני) רף הזכאות להנחות בארנונה יחושב מחדש ואלפי צעירים, כולל סטודנטים שמגישים דוח הכנסות משלושת החודשים האחרונים של השנה ובדרך כלל מקבלים הנחה בארנונה עד 80%, כנראה לא יזכו בכך הפעם
על פי וואלה! בעקבות מלחמת חרבות ברזל שנמשכת בשלושת החודשים האחרונים, אלפי צעירים שהרוויחו מתחת לרף המדובר או סטודנטים ללא הכנסה כלל, גויסו למילואים וקיבלו שכר של לפחות 9,018 שקל לחודש. אי לכך, בחישוב השכר החדש, הם לא יהיו זכאים להנחת הארנונה הזו.

על פי וואלה, אדיר שוורץ, יו"ר תנועת התעוררות הגיש בישיבת מועצה של עיריית ירושלים הצעת החלטה המבקשת מהעירייה להתעלם מהכנסתם של משרתי המילואים בשלושת החודשים האחרונים ובכך יהיו זכאים להנחת ארנונה: "משרתי המילואים הירושלמים ובכלל עזבו הכול לפני שלושה חודשים כדי לשרת את המדינה ולהגן עלינו בגופם. לא יתכן שהשירות והתרומה שלהם למען המדינה - יפגעו בהם".
עוד הוא הסביר כי: "המינימום שאנחנו יכולים לעשות עבורם הוא להחריג את תבחיני ההכנסה של משרתי המילואים לשנת 2024 כדי שיהיו זכאים להנחה בארנונה". ממשרד הפנים טרם נמסרה תגובה לידיעה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיעשו לפי ממוצע שנתי -
    ישראלה 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש 2 אפשרויות לחישוב הנחה בארנונה לפי הכנסה . אם היתה הכנסה נמוכה או שלא היתה הכנסה במשך כל החודשים שלפני המלחמה .. פשוט לבקש הנחה לפי הכנסה שנתית ( זה מותר רק צריך להגיד לפקיד/ה) ולהביא תצהירי הכנסה . חבל שאני לא מצליחה ליצור קשר עם משרד הפנים והממשלה בכדי לשנות את תחשיבי ההכנסה : סיוע בדיור נחשב כהכנסה למיעוטי יכולת ( מה שפוגע להם באחוזי ההנחה), בעוד הכנסה משכר דירה עד לרף תשלום שכר דירה לא נכלל כהכנסה לצורך חישוב וקבלת הכנסה - על זה צריך לעדות כתבה !!!
    סגור