כסף וצרכנות

מענקים עד 5,000 שקל בדרך: מי זכאים להגיש בקשה מהיום?

המהלך אמור לקבל את אישור הממשלה, על פיה הממשלה תעביר למתיישבים בישובים שפונו מענק סיוע מיוחד בסך של 1,000 שקל לנפש ועד 5,000 שקל למשפחה כמענק התארגנות מיידי שלא על חשבון הפיצוים בשל נזק ישיר שנגרם. הקבינט ידון בנושא שיקום 20 היישובים בעוטף עזה שנפגעו
מערכת ice | 
מענקים (צילום shutterstock)
שר האוצר סמוטריץ' שהודיע בסיור במועצה האזורית שער הנגב על סיוע מידי וראשוני לרשויות ולמתיישבים בעוטף, לפיו יינתן מענק נוסף באופן אישי של אלפי שקלים לכל התושבים ביישובים שפונו ונפגעו, מוציא את המהלך לדרך כאשר הזכאים יכולים להתחיל לבקש כבר מהיום את המענק.
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בהחלטה משותפת עם שר הפנים משה ארבל החליטו על העברת מענק שוטף וגמיש לצרכים המידיים והראשוניים של רשויות אזור עוטף ישראל שנפגעו קשות במלחמה. מדובר במהלך שנאמד בכמיליארד שקל פיצויים מ-1,000 שקל לאדם בודד ועד 5,000 שקל למשפחה.

המהלך אמור לקבל את אישור הממשלה, על פיה הממשלה תעביר למתיישבים בישובים שפונו מענק סיוע מיוחד בסך של 1,000 שקל לנפש ועד 5,000 שקל למשפחה כמענק התארגנות מיידי שלא על חשבון הפיצוים בשל נזק ישיר שנגרם.
על פי YNET' היום (ראשון) צפוי דיון ראשון במשרד האוצר ואז בקבינט בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו וח"כ בני גנץ, כדי לבנות תכנית שיקום התחלתית ל-20 ישובים בעוטף עזה, שחלקם כמעט נמחקו. הנזקים בהערכה ראשונית מדברים על כ-3 מיליארד שקל וכי שיקום העוטף יעלה כ-10 מיליארד שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה