כסף וצרכנות

איקאה סגרה את כל הסניפים בישראל: הלקוחות ללא מענה

כבר יומיים שהרשת לא מעדכנה מה קורה לגביה סניפיה והלקוחות מבולבלים. בעוד חלק גדול מהעסקים בישראל פותח אפילו במתכונת חלקים, סניפי איקאה טרם נפתחו וגם אין כל עדכון ברשתות החברתיות לגבי הצפי
מערכת ice |  1
איקאה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בעוד רשתות וסניפים רבים ברחבי ישראל נאלצים להסגר בשל מלחמת 'חרבות ברזל', בין אם מדובר בשל היקף גיוס חריג למילואים של עובדים שמשנה את מצבת כוח האדם, או בשל חשש לפגיעה בסניפים או בחיי אדם. רשת איקאה יצאה גם היא ביום ראשון בהודעה על רקע המצב הביטחוני, מאז הרשת לא פותחת את הסניפים שלה בכלל הארץ.
בהודעה הראשונה ללקוחות היא כתבה: "לקוחות יקרים, בשל המצב הבטחוני ובהתאם להנחיות פיקוד העורף, חנויות איקאה ומוקד שירות הלקוחות יהיו סגורים היום. אנו משתתפים בצערן של משפחות הנרצחים ומתפללים לשלומם של הפצועים והנעדרים. שמרו על עצמכם ויקירכם". יומיים חלפו ועדיין אין חדש בנושא הסניפים וללקוחות אין תשובות.

לאחר שנשאלו גם גם היום הסניפים יהיו סגורים, נענו הלקוחות: "לקוחות יקרים, בשל המצב הבטחוני ובהתאם להנחיות פיקוד העורף, חנויות איקאה ומוקד שירות הלקוחות יהיו סגורים", וגם: "לא מבצעים היום התקנות. יצרו עמכם קשר במהלך היום לתיאום מחדש".
לרשת איקאה יש כאמור סניפים באשתאול, באר שבע, קרית אתא, ראשל"צ ונתניה ושם מועסקים אלפי עובדים, שמשרתים עשרות אלפי ישראלים מדי יום. בשל המצב כאמור, הוחלט להפסיק את העבודה לאלתר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איקאה
    הילה 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היו אמורים להתקין אצלי מטבח חדש היום ופשוט לא הגיעו ואין עם מי לדבר, ידוע למישהו מה צריך לעשות?
    סגור