כסף וצרכנות

הנשיא לשעבר קלינטון ומייסד מובילאיי מקימים קרן השקעות משותפת

הנשיא ה-42 של ארה"ב ביל קלינטון והמיליארדר זיו אבירם הכריזו יחד על הקמתה של EcoBridge - קרן השקעות שתתמקד במאבק במשבר האקלים. "אין אף אתגר שדורש פעולה קולקטיבית דחופה יותר ממשבר האקלים", אמר קלינטון בהכרזה. "לקרן יש פוטנציאל לפתח מענה מהפכני לאתגר קיומי זה"

איתן לויטס | 
ביל קלינטון וזיו אבירם בהכרזה המשותפת (צילום יח"צ)
נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון, ואיש העסקים זיו אבירם, ממייסדי מובילאיי ואורקם, הכריזו היום (שני), מעל בימת הכנס השנתי של קרן קלינטון, על הקמת קרן ההשקעות EcoBridge – קרן השקעות גלובלית שתתמקד בהשקעה בפתרונות טכנולוגיים במאבק במשבר האקלים.
הקרן נתמכת על ידי ביל קלינטון, הנשיא ה-42 של ארה"ב ומובלת על ידי המייסדים-השותפים: זיו אבירם, איתי למברגר ורוברט סיטרון. "קרן ההשקעות תתמקד בחדשנות מתקדמת בתחום של Climate Tech ותשאף לעצב עתיד בר קיימא לדורות הבאים", הצהירו השותפים.
EcoBridge תקים ועדת אימפקט מייעצת, אשר תנתח את השפעות משבר האקלים בהיבטים פוליטיים, כלכליים וממשלתיים שונים ותנוהל על ידי הנשיא ביל קלינטון כיו"ר. הועדה תיתמך כאמור על ידי קרן קלינטון, וזאת בכדי להבטיח כי השקעותיה של EcoBridge מתכתבות עם יעדי ההשפעה של הקרן בתחומי החינוך והאקלים.
 ההכרזה של זיו אבירם וביל קלינטון על הקמת קרן EcoBridge (צילום יח"צ)
השם EcoBridge משקף את משימתה של הקרן, לשמש כגשר בין הקהילה היזמית והמגזר העסקי לבין הפוטנציאל של טכנולוגיות המתפתחות ברחבי העולם לסייע בהתמודדות עם משבר האקלים. 
 
כקרן גלובלית, EcoBridge תנהל השקעותיה בניו יורק ותהיה נוכחת אסטרטגית גם בישראל, עם מנדט לנהל קרנות השקעה פרטיות במיקוד גלובלי. "בנוף בו משבר האקלים מתנשא לנגד עינינו כבעיה ארוכת טווח", נאמר בכנס, "המיקוד של EcoBridge הינו טכנולוגיה וחדשנות בכדי לעצב עתיד בר קיימא, מה שמבדל אותה מקרנות אקלים מסורתיות. EcoBridge שואפת להיות בחזית הקידמה של טכנולוגיית האקלים, ולהשפיע באופן מוחשי על העולם."
הנשיא לשעבר ויו"ר ועדת האימפקט ביל קלינטון ברך: "מבין האתגרים הרבים העומדים בפנינו, אין אף אתגר שדורש פעולה קולקטיבית דחופה יותר ממשבר האקלים. בעבודה משותפת ומאוחדת, היכולת להזיז את המחט בנושא זה תגבר ותהיה מהירה יותר. כבר עכשיו, ישנם יזמים נלהבים מכל רחבי העולם שפועלים לקדם פתרונות מוכחים בתחום האקלים ובמקביל לפתח פתרונות חדשים. לכן, לקרן טכנולוגית חדשה ומלהיבה בתחום האקלים כמו EcoBridge, יש פוטנציאל לפתח מענה מהפכני לאתגר קיומי זה".
היזם זיו אבירם ברך: "המפגש בין חדשנות ואקלים, הינו המקום בו מתרחשת טרנספורמציה אמיתית. EcoBridge מהווה זרז לשינוי ובשורה לתחום. אנחנו לא משקיעים בטכנולוגיות בלבד; אנחנו משקיעים בעולם טוב יותר. הבחירות שלנו היום יעצבו את המורשת שאנו משאירים לדורות הבאים ועלינו להמשיך ולקדם פתרונות שישנו את המציאות ויובילו לעתיד בר-קיימא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה