כסף וצרכנות

רשת דומינו'ס פיצה מציעה לכם טיפ: זה התנאי היחיד

דומינו'ס פיצה משיקה השבוע מבצע חדש שמציע לכם לקבל טיפ של 10 שקלים - אם תבואו לאסוף את הפיצה בעצמכם. האם מדובר בהטבה משתלמת על רקע עליית המחירים ברשת ואצל המתחרות שלה?
מערכת ice | 
רשת דומינו'ס פיצה (צילום shutterstock)
רשת הפיצה הפופולרית, דומינו'ס פיצה, השיקה השבוע הטבה חדשה שמציעה לכם לקבל טיפ של 10 שקלים - אם תאספו את ההזמנה שלכם מהסניף. בפועל, פשוט מדובר בהנחה של 10 שקלים אם תעשו הזמנה של במינימום חמישים שקל, ללא כפל קופונים ולצד תנאים נוספים.
אם אכן יש סניף דומינו'ס קרוב לביתכם, אין ספק כי מדובר בהטבה משתלמת יחסית שגם חוסכת לכם דמי משלוח. מנגד, אם אתם לא גרים בקרבה לסניף, ייתכן ואותם עשרה שקלים לא ממש יעזרו לכם. נכון לעת זו המבצע תקף עד 12.8, אך ייתכן ויימשך גם לאחר מכן.
לצד זאת, לפי 'ישראל היום' גם רשתות הפיצה השונות לא יכלו להימנע מהעלאת מחירים בתקופה של משבר, ועל כן ייתכן ותחסכו פחות ממה שחשבתם במסגרת המבצע שצוין לעיל. לאחרונה דומינו'ס העלתה את מחיר הפיצה המשפחתית שלה (במשלוח) בשקל, ופיצות באיסוף עצמי בשני שקלים. המתחרה, פיצה האט, העלתה את מחיר הפיצות של בחמישה שקלים בערך.
נזכיר כי לאחרונה סקרנו עבורכם את הפיצות האהובות ביותר בארץ. הפיצה שדורגה במקום הראשון עם ציון 4.8 הייתה פיצה פלורה בירושלים. נציין כי אף לא אחת מהרשתות נכנסו לחמישייה העליונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה