כסף וצרכנות

בשורה מצוינת לתושבי הרצליה: כך תחנו מהיום בעיר בחינם

בשורה לתושבי הרצליה: בהמשך לבקשות שהגיעו מהתושבים, ובתום עבודת מטה מקיפה של הגורמים המקצועיים בעיריית הרצליה, החל משבוע הבא, 20.6, חניון 'בית צחי' בחט"ב זאב, יהיה פתוח לרווחת התושבים, ללא עלות, לתושבי הרצליה בעלי תו חניה
מערכת ice | 
עיריית הרצליה (צילום דוברות עיריית הרצליה)
בשורה לתושבי הרצליה: בהמשך לבקשות שהגיעו מהתושבים, ובתום עבודת מטה מקיפה של הגורמים המקצועיים בעיריית הרצליה, החל משבוע הבא, 20.6, חניון 'בית צחי' בחט"ב זאב, יהיה פתוח לרווחת התושבים, ללא עלות, לתושבי הרצליה בעלי תו חניה. לתושבי החוץ החניון יהיה בתשלום. כך מסרה היום (ראשון) העירייה.
החניה תותר בכל יום, החל משעה 16:00 ועד חצות, ובימי שישי החל משעה 14:00 ועד מוצ"ש בחצות. שעות הפעילות נקבעו בהתאם להנחיות משרד החינוך לחניונים בשטחי מוסדות חינוך, ולכן לא תתאפשר השארת הרכבים לאורך כל הלילה ובשעות הפעילות הפורמליות של בית הספר.
מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, אמר: "העירייה קשובה לתושבים ופועלת לניצול מקסימלי של האתר. נמשיך לפעול בכל החזיתות לטובת רווחת התושבות והתושבים שלנו. תתחדשו". 
חניון בית צחי: (צילום: דוברות עיריית הרצליה)
כזכור, רק לאחרונה העבודות בסלילת רשת שבילי האופניים של פרויקט "אופנידן", המקודם על ידי חברת נתיבי איילון בשיתוף עיריית הרצליה ומשרד התחבורה, נמשכו. השלב החדש ייסלל ממחלף הסירה למחלף גלילות, כשבהמשך הוא יתחבר לרשת שבילי האופניים של תל-אביב - בכך יתאפשר מעבר ישיר בין הערים הרצליה ותל-אביב.
קטע זה של שביל האופניים גם מתחבר לאזור התעסוקה של הרצליה - מה שיאפשר לאלפי עובדי אזור התעסוקה להתנייד לעבודה ולבית ביתר קלות וללא פקקים. המסלול עשוי להיפתח במלואו בעוד כשלושה חודשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה