כסף וצרכנות

טויוטה קורולה החדשה מגיעה לישראל: בכמה המחיר התייקר?

טויוטה קורולה, המכונית המשפחתית הנמכרת בישראל, עברה עדכון קל שבמסגרתו שודרגו מערכות ההנעה והבטיחות, ועימה גם מגיעה ההתייקרות של המכונית בסכום של 6,000-4,000 שקל, שעשוי להביא לעלייה מחירים בכל ענף הרכב
מערכת ice | 
טויוטה קורולה החדשה (צילום האתר הרשמי של טויוטה בישראל)
טויוטה קורולה, המכונית המשפחתית הנמכרת בישראל, עברה עדכון קל שבמסגרתו שודרגו מערכות ההנעה והבטיחות, ועימה גם מגיעה ההתייקרות של המכונית בסכום של 6,000-4,000 שקל. עליית מחירים זו עלולה להוביל לעליות מחירים נוספות בענף הרכב, כך פורסם היום (שני) ב"דה מרקר".
המחיר של טויוטה קורולה ברמת גימור Sun, המיועדת בעיקר לציי הרכב, יתחיל ב-158 אלף שקל; גרסת Sense המאובזרת יותר תעלה 160 אלף שקל; ואילו רמת הגימור הגבוהה ביותר, Limited, תימכר ב-168 אלף שקל, מה שממש לא היה נהוג עד השנים האחרונות למכונית משפחתית, ואלה היו מחירים של מכוניות יוקרה בלבד.
השינויים העיצוביים הם קטנים במיוחד, ועיקר החידוש הוא במערכת ההנעה של המכונית. הסוללה של המערכת ההיברידית הוחלפה בסוללת ליתיום יון מודרנית. לשילוב של מנוע הבנזין (בנפח 1.8 ליטר) ולמנוע החשמלי יש כעת 140 כ"ס (במקום 122 כ"ס), והזינוק מאפס ל-100 קמ"ש התקצר ב-1.7 שניות, ונמשך כעת 9.2 שניות. צריכת הדלק המוצהרת היא 22.7 ק"מ לליטר, אך אם תבחרו בחישוקים בקוטר 17 אינץ' במקום 16 אינץ', המכונית תהיה חסכונית מעט פחות.
כמו כן, סוללת מערכות הבטיחות, המכונה T-Mate, עברה שדרוגים שונים וכוללת כעת סיוע מוגבר בנהיגה באזורים צפופים, למשל, במרכזי הערים. הולכי רגל ורוכבי אופניים מזוהים מוקדם יותר והמערכת מתערבת בהיגוי בבלימה כדי להפחית את הסכנה לפגיעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה