כסף וצרכנות

בשורה רעה לטסים מנתב"ג: עומסים רבים ועיכובים בטיסות מישראל

עומסים רבים ועיכובים בטיסות מנתב"ג בשל כמויות הטיסות החריגה. היום נשבר שיא חדש של נוסעים מישראל, ובמהלך החג צפויים 2.2 מיליון אנשים לעבור בנמל התעופה הבין-לאומי בישראל. אז מה עושים כדי לוודא שהטיסה יוצאת בזמן ומה יכול להקל בכל זאת על העומס?
מערכת ice |  3
עומסים בנתב"ג (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
פסח ידוע כחג בו ישראלים רבים יוצאים לחופשות משפחתיות לא רק ברחבי הארץ, אלא גם לחו"ל. בתקופה זו נתב"ג בדרך כלל עמוס מתמיד, אך השנה בגלל תום תקופת הקורונה שפגעה ביכולות האנשים לטוס, נתב"ג יהיה מפוצץ בהרבה. למעשה, היום (שני) היה היום העמוס ביותר בנתב"ג אי פעם עם 85 אלף נוסעים שעוברים בו, מה שיוצר עומסים רבים ועיכובים בטיסות.
על פי הדיווח ב"הכל כלול" ברשת 13, ישנו שיא חדש שנשבר היום כאמור בנתב"ג של 85 אלף אנשים ביום, ועד פסח זה עלול להישבר שוב, היות שבפסח יהיו 2.2 מיליון אנשים, גידול של 18% מהתקופה של לפני הקורונה.
כמו כן, היום דווח על הרבה מאוד טיסות שיצאו בעיכוב מסיבות שונות, בהן לא רק מהעומס בנתב"ג, אלא גם בגלל חברות התעופה עצמן. נוסף על כך, בתקופת החג צפויים עיכובים רבים. חשוב לבדוק לפני שמגיעים לנתב"ג מול חברות התעופה שהטיסה יוצאת במועדה. רשות שדות התעופה הרחיבה את מספר הטיסות, ולכן חשוב לוודא. כמו כן, עמדות הצ'ק אין האוטומטיות החלו לעבוד ואולי יעזרו בהקלה על העומסים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סתם מבהילים אתכם
    צביקה 04/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טסתי בערב חג היה ממש מהיר. כל התהליך שעה והגענו לדיוטי. יום לפני זה כנ"ל-משפחת חברים דיווחו כנ"ל. לא יודע איזה דיוג עושים ולמה?
    סגור
  • 2.
    התור היה מהיר ויעיל, יש לציין לשבח את צוות הקרקע בנתבג
    הדר פ 04/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עמוס, נכון. אבל מנוהל נכון ויעיל
    סגור
  • 1.
    דיקטטורה
    פפ 04/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמרתם אנשים טסים חופשי יש להם כסף אז מה הבעיה
    סגור