כסף וצרכנות

רשת "קצפת" תשקיע 1.2 מיליון שקל בפתיחת סניף דגל בקניון במרכז

בשורה לתושבי רחובות והסביבה: רשת הגלידריות "קצפת" פותחת סניף דגל בקניון עופר רחובות, בהשקעה הנאמדת בכ-1.2 מיליון שקל. תשתרע על שטח של כ-80 מ"ר 
מערכת ice | 
סניף קצפת בעופר רחובות (צילום רותם גלאם)
רשת הגלידריות "קצפת" פותחת השבוע סניף דגל בקניון עופר רחובות מקבוצת קניוני עופר, בהשקעה הנאמדת בכ-1.2 מיליון שקל. הגלידרייה החדשה משתרעת על שטח של כ-80 מ"ר,  בכשרות מהדרין רחובות, והיא מציעה מגוון רחב של טעמים מפתיעים ומגוונים, גלידות שמנת, עוגות גלידה, פרוזן יוגורט, יוגורטים, קרפ צרפתי, וופל בלגי, שייקים ועוד.
יהודה אורן, מנכ"ל עופר רחובות מסר: "הגלידרייה החדשה של המותג קצפת' מבטיח לספק חוויה קולינארית למבקרים בקניון. פתיחת  הסניף מהווה עוד צעד בחיזוק תמהיל החנויות בקניון לחדש עם מותגים מובילים בתחומם".

רשת גלידריות "קצפת" נפתח לראשונה בירושלים לפני כ-32 שנים. הרשת מציעה מגוון רחב של טעמים וסוגים של גלידות, יוגורטים ומתוקים. בנוסף הרשת נותנת שירות של עגלת אירועים. הרשת מונה כ-27 סניפים בכל הארץ ועד סוף שנת 2023 צפויים לעמוד על מספר של כ-31 סניפים. כל הסניפים כשרים למהדרין.
בקניון עופר רחובות שתי קומות מסחר, ובין בתי עסק הפעילים בקניון רשתות מהמובילות בארץ כגון: ZARA, ברשקה, פול אנד ביר, h&m, פייר קרדין, אדידס, פוט לוקר, אפרודיטה, גולף, פוקס, קסטרו, לי קופר, דלתא, S.Wear, הודיס, לי קופר קידס, גולף קידס, אינטימה, פולגת, עונות, ג'אמפ, תיק ותיק, טופטן, המשביר, נויז, גויה, זיפ, סליו, פוקס הום, גולף אנד קו, נעמן, ורדינון, אורג'ינלס, אירוקה, קרביץ ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה