כסף וצרכנות

חברת התעופה מודה: "משלמים לעובדים כדי לקנוס על עודף משקל במזוודה"

חברת הלואו קוסט האמריקאית Frontier Airlines הודתה כי היא משלמת לעובדיה 10 דולר על כל מקרה שבו ניתן לקנוס נוסעים שמגיעים עם מזוודות או טרולי במידות גבוליות או שעוברים את המידות המותרות בתקנון החברה
מערכת ice | 
שדה תעופה (צילום freepik)
אחת הסאגות המעצבנות ביותר כשנתקלים בהן בטיסה עם חברת לאו קוסט היא ללא ספק סאגת המשקל במזוודה. כולנו מכירים את הלחץ הזה לפני שקילת המזוודה על המשקל, אם חרגנו מהמשקל המותר ונאלץ לשלם קנס גבוה, או שמא המשקל תקין ונוכל לעלות על המטוס בראש שקט.
אבל האם ידעתם שחלק מחברות התעופה משלמות לעובדים שלהן כדי שיקנסו אותכם על עודף משקל? ובכן, חברת הלואו קוסט האמריקאית Frontier Airlines הודתה כי היא משלמת לעובדיה 10 דולר על כל מקרה שבו ניתן לקנוס נוסעים שמגיעים עם מזוודות או טרולי במידות גבוליות או שעוברים את המידות המותרות בתקנון החברה. 
משתמשת הטיקטוק דיאנה וילה, שיתפה בחשבון הטיקטוק שלה סרטון שמציג כיצד למרות שתיק היד שלה נכנס בתא מדידת התיקים של החברה סמוך לשער העלייה למטוס, צוות הקרקע מתעקש שהידיות של התיק שבקושי בולטות, מפריעות ועל כך התיק אינו מתאים למידות החברה. למרות זאת, חברת התעופה הזו לא טסה בישראל או באירופה, שכן היא טסה רק בארצות הברית והסביבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה